Gå til innhold

Snap.do lar seg ikke fjerne


Anbefalte innlegg

Snap.do er installert på en Laptop her i huset og det er kjørt både Hitman og Anti Malware. Når jeg åpner Kontrollpanel/ legg til/fjern programmer så ligger Snap.do der fremdeles. Høyreklikker på denne og velger Fjern, ingenting skjer! Noen som har en løsning på dette? Snap.do er ikke egentlig et virus men en Widget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett hvor forsiktig man er sniker det seg allitd inn malware/spyware en eller annen gang. Ikke alle malware-fjernere tar alt og noen ganger er det relativt nye eller modifiserte utgaver som bare fungerer i noen av programmene. Backup er virkig og også å huske å sette restorepoint.

 

Pass også på å hold deg til de store da faktisk en del programmer som utgir seg for å fjerne malware faktisk er det.

Lenke til kommentar

Hvor langt inne sitter en re-install av hele sjiten?

 

Frister ja. Det ligger en nedlastet Mirror på ene partisjonen faktisk, lastet ned fra MS sin side. Og nøkkelen er jo på klistremerke under maskinen. Men jeg må brenne denne Mirror greia ut på en cd først vel? Har for lite peiling egentlig.

Lenke til kommentar

Uansett hvor forsiktig man er sniker det seg allitd inn malware/spyware en eller annen gang. Ikke alle malware-fjernere tar alt og noen ganger er det relativt nye eller modifiserte utgaver som bare fungerer i noen av programmene. Backup er virkig og også å huske å sette restorepoint.

 

Pass også på å hold deg til de store da faktisk en del programmer som utgir seg for å fjerne malware faktisk er det.

 

Ja jeg har faktisk fått virusangrep da jeg gikk inn på Vg´s sider engang. Om det var tilfeldig vet jeg ikke, kanskje de bare fant en åpen port på maskinen den ganger. Vet ikke. Plutselig ble maskinen veldig treg hvertfall og det poppa opp at det ble avverget et angrep. Det var vel AVG sin antivirus den gang.

Lenke til kommentar

Det ligger en nedlastet Mirror på ene partisjonen faktisk, lastet ned fra MS sin side. Og nøkkelen er jo på klistremerke under maskinen. Men jeg må brenne denne Mirror greia ut på en cd først vel? Har for lite peiling egentlig.

En laptop skal ha en recovery partisjon slik at man skal slippe å styre med brenning e.l.

 

Det skal la seg gjøre å få fjernet oppføringen fra listen over installerte programmer hvis det er viktig for deg, men dersom selve programmet er fjernet har det egentlig ikke noe å si at oppføringen er der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...