Gå til innhold

Avstemning og diskusjon: Har du hørt om TINE Ridderost?


Har du hørt om TINE Ridderost?  

76 stemmer

  1. 1. Har du hørt om TINE Ridderost?



Anbefalte innlegg

Lager denne pollen da jeg har en anelse om at dette er en noe glemt, eller "skjult" ost, som de færreste av den nyere generasjonen kjenner til, til tross for at den tidligere har vært kjent som den best likte norske osten.

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Dette er da en temmelig vanlig ost som ofte ligger rett fremfor øynene i ostedisken?

 

Liker denne osten særdeles godt.

Joda, den finnes i de fleste butikker og plasseringen i hyllen er slik at mange får øye på den. Det blir derimot brukt lite penger på reklame og generell markedsføring sammenlignet med f.eks Norvegia, og derfor tror jeg den fort blir glemt. Osten i seg selv er godt likt blant folk, og folk kjenner til den. Derfor er det merkelig at det selges så lite av den. Liker den svært godt selv.

Lenke til kommentar

Ridder ost er knall det, personlig synes jeg Port Salut er enda hakket bedre. Mer smak og litt saftigere liksom. Hvis du vil ha skikkelig illeluktende ost så er fransk geitost veien og gå, men lagre den utendørs. :!:

Port Salut er knall den også! Om en skal ha en skikkelig illeluktende ost så bør en prøve Tilsiter. Importert Tilsiter selges gjerne i ostedisker. Lukten vil jeg beskrive som sur avføring blandet med en spiss eim av død. Tror jeg holder meg til norske kittoster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...