Gå til innhold

AprilFest 2011 - Vi feirer at våren og lyset er tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har litt lyst til å prøve å utfordre meg selv til å bruke blits. Men samtidig så hater jeg det (tro om det kan ha noe med mangel på kunnskap?), og tenker dermed at jeg da ikke klarer fullføre. Må tenke på det til i morgen.

Jeg sitter med følelsen av Canon og blits er også litt mer krøkkete enn andre merker - ihvertfall Olympus og Panasonic som jeg også har erfaring med. Canon, blits og Av er jo en historie for seg selv.

 

Jeg tenker å følge KISS filosofien denne gangen (Keep it Simple, Stupid).

Lenke til kommentar

Det er lagt inn slingsmonn for etternølere, se første posten i denne tråden. Ingen grunn til panikk enda, med andre ord.

Fint, men jeg melder meg herved på....(Lurer forresten på om det blir 4.gang da jeg, ser jeg har 2008,2009 på her, men det har vel vært en 2010 også - tror jeg har bilder fra den ja.)

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Jeg følte en sterk trang til å gjøre en utagerende gatefoto-aprilfest, men jeg kjenner at jeg ikke har energi til det nå. Jeg får satse på at jeg er i bedre form i juni... Gleder meg til å se hva dere andre produserer, det blir gøy! :yes:

 

Siden alle menn som driver med gatefoto er pedofile uhøflige terrorister uten folkeskikk og dannelse så anbefaler jeg at du ikke gjør det. Tenk på de du tar bilde av!!!111 Plutselig erru bura inne, og da har toget gått.

Lenke til kommentar

Siden alle menn som driver med gatefoto er pedofile uhøflige terrorister uten folkeskikk og dannelse så anbefaler jeg at du ikke gjør det. Tenk på de du tar bilde av!!!

Jada, tenker på dem vettu :dribble:

 

Plutselig erru bura inne, og da har toget gått.

Neida. Lærer sikkert mye nyttig mens jeg sitter inne som jeg kan kombinere med alt det andre. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...