Gå til innhold

Sørstatsflagget


Anbefalte innlegg

 

å beskylde folk for å ha vrangforestillinger er å stille spørsmål ved folks allmentilstand.

 

Sorry, må bare ta denne også.  En vrangforestilling er bare en vrang forestilling om ett eller annet, noe vi alle har.  Garantert inkludert meg selv.  En kan'ke vite alt om alt, alltid.

 

 

En vrangforestilling er noe man tviholder på. Jeeg tviholder ikke på noe; er alltid nysjerrig på hvordan ting henger sammen og korrigerer gjerne meg selv om jeg får tilgang til informasjon som motstrider hva jeg har lest andre steder eller har oppfattet feil. Ja, jeg korrigerer meg selv på Lincoln og slaveri. Men jeg ønsker ikke å diskutere for mye hvis jeg synes det blir for heftig. I stand corrected. Om Lincoln og slaveriet.

Det er debatter jeg bevisst ungår, spesielt i Politikk-forumet da det gjerne ender heftig og man blir tillagt meninger og motiver man ikke har og det synes jeg ikke er spesielt...hyggelig.

 

Til slutt: jeg vet ikke hva som foregår oppi hodene til folk som bruker kvasi-konfødersjonsflagget i våre dager. Det vet de kanskje best selv. Jeg er ikke tankelser.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...