Gå til innhold

Bildetråd 1900-til dags dato


Scarvo

Anbefalte innlegg

Som en ny versjon av musikk fra 1900 til i dag, skal man her poste et bilde fra hvert år. Veldig hyggelig om man skriver bittelitt også om bildet og hva det er. Bare klipp & lim blir fryktelig kjedelig.

 

1900

 

 

Det første bildet i denne tråden viser Rudolf Bauer fra Ungarn. Han vant diskos-konkurransen under sommer-OL i 1900, som ble avholdt i Paris.

 

 

  220px-Rudolf_Bauer_1900.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Javel, når du sier det så, men jeg holder meg til fotografier lell....

 

1908:

 

Trær som er veltet over ende etter den i dag forstatt mystiske eksplosjonen i Tunguska, Sibir; en eksplosjon som rammet et enormt område. Skyldtes det en meteor eller ble verdens første atombombe i all hemmelighet sluppet der, slik de mer ekstreme teoretikerne hevder?

 

tunguska2.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Javel, når du sier det så, men jeg holder meg til fotografier lell....

 

1908:

 

Trær som er veltet over ende etter den i dag forstatt mystiske eksplosjonen i Tunguska, Sibir; en eksplosjon som rammet et enormt område. Skyldtes det en meteor eller ble verdens første atombombe i all hemmelighet sluppet der, slik de mer ekstreme teoretikerne hevder?

 

tunguska2.jpg

 

Skal prøve å formulere meg litt bedre ;)

 

For å gjøre det enklest mulig. Det eneste jeg tenkte på som formål med denne tråden, var å få se ett bilde fra hvert år mellom 1900-2018 . 1908 er helt eksakt slikt jeg tenkte :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...