Gå til innhold

Apex Legends åpner opp om Battle Pass, Twitch-turnering, nye figurer og våpen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvis du ikke har noe å gjøre på valentines, så er det nok bedre å kjøpe seg en god middag, noe godt til kvelds og gjerne noen pils til rundt 200 kroner.

Som forøvrig er samme pris de tar for 1 stykk "kosmetisk" drakt til en av karakterene i det spillet.

Man kan også grinde seg til det. Men det er dumt i og med at man får svært lite av den valutaen man trenger.. Det fine med spillet er jo at du i grunnen ikke trenger å bruke en krone.

Lenke til kommentar

 

Hvis du ikke har noe å gjøre på valentines, så er det nok bedre å kjøpe seg en god middag, noe godt til kvelds og gjerne noen pils til rundt 200 kroner.

Som forøvrig er samme pris de tar for 1 stykk "kosmetisk" drakt til en av karakterene i det spillet.

Man kan også grinde seg til det. Men det er dumt i og med at man får svært lite av den valutaen man trenger.. Det fine med spillet er jo at du i grunnen ikke trenger å bruke en krone.

Etter lvl 20 får man bare lootbox annenhver lvl, vet ikke om det blir enda treigere etter 30,40,50 etc

 

 

I mars starter seasons og det kommer nye classes, jeg tør vedde en tier og litt til på at de kommer til å gate classes back paid battlepass. (andre spill har også battle passes men har kun cosmetic i dem)

 

 

 

Folk glemmer at dette er et spill EA eier. Og det skremmer at folk virker å ha glemt/godtatt fifa, nba, nfl og star wars mtx etc etc

 

velger å være ekstremt skeptisk til ea, får heller være positivt overaska om de ikke er grådige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Etter lvl 20 får man bare lootbox annenhver lvl, vet ikke om det blir enda treigere etter 30,40,50 etc

.....

 

Greit nok det, jeg forstår at du uroer deg over dette. Jeg stoler ikke på EA et  sekund etter hva de gjorde med Battlefield og det de kommer til å gjøre med Anthem.. Har i grunnen bestemt meg for å ikke kjøpe noe EA spill med mindre det er BF eller Star wars.. Begynner å bli dritt lei AAA-selskaper. 

 

Det positive er ihvertfall at du kaaan spille det gratis. Så får det være opp til deg selv å bruke penger i spillet, eller grinde. At du ikke får lootboxer hvert lvl, synes jeg er litt teit, ja, men du får poeng for å kunne åpne skins osv (dvs, det er svært få du faktisk kan åpne med det, men du kan kjøpe deg heroes med det). Har i skrivende stund rundt 18000 av disse etter å ikke ha brukt noen av de enda.. Tenkte å vente å se om det kommer noe som er verd å bruke det på i framtiden.  

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

...

 

Liker apex, det er et gøy spill. Men EA bekymrer meg.

 

Det er en del småting som jeg syns kan være av bekymring (personling bekymring da ea siste åra har så mye svik på skogen, svin har de også)

 

Alt fra at de på død å liv måtte ha 2018 aksepterte genders. Til at man kun kan så langt unlocke 2 classes gratis.

 

Etter hva jeg har sett i shoppen kan man unlocke skin variants for gratis currency, OM du først har kjøpt skinnet for $20.

 

mulig jeg tar feil men har ikke sett direkte skins for gratis currency eller ei lootboxes for gratis currency. hadde man kunne kjøpt lootboxes for gratis currency hadde det vært bedre. 2000 pr hadde vært ok imo

Lenke til kommentar

 

...

 

mulig jeg tar feil men har ikke sett direkte skins for gratis currency eller ei lootboxes for gratis currency. hadde man kunne kjøpt lootboxes for gratis currency hadde det vært bedre. 2000 pr hadde vært ok imo

Bare å dobbeltklikke på skinnet, banneren osv. du har lyst på, så ser du at de også kan låses opp med gratis currency :)
Lenke til kommentar

 

 

...

 

mulig jeg tar feil men har ikke sett direkte skins for gratis currency eller ei lootboxes for gratis currency. hadde man kunne kjøpt lootboxes for gratis currency hadde det vært bedre. 2000 pr hadde vært ok imo

Bare å dobbeltklikke på skinnet, banneren osv. du har lyst på, så ser du at de også kan låses opp med gratis currency :)

Ah du tenker på crafting materialen, den får man vel bare i lootboxes. som kun fåes via $

 

 

jeg tenker på den røde currencyen man får 600 av pr lvl.

Lenke til kommentar

 

 

 

...

 

mulig jeg tar feil men har ikke sett direkte skins for gratis currency eller ei lootboxes for gratis currency. hadde man kunne kjøpt lootboxes for gratis currency hadde det vært bedre. 2000 pr hadde vært ok imo

Bare å dobbeltklikke på skinnet, banneren osv. du har lyst på, så ser du at de også kan låses opp med gratis currency :)

Ah du tenker på crafting materialen, den får man vel bare i lootboxes. som kun fåes via $

 

 

jeg tenker på den røde currencyen man får 600 av pr lvl.

Tenkte på crafting metals ja :) Men man får vell disse i lootboxes man får via lvling også, eller tar jeg feil her? Riktignok tar det jo lenger tid å få tak i disse etterhvert som man blir høyere level og kun får lootboxes hvert andre level da.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tenkte på crafting metals ja :) Men man får vell disse i lootboxes man får via lvling også, eller tar jeg feil her? Riktignok tar det jo lenger tid å få tak i disse etterhvert som man blir høyere level og kun får lootboxes hvert andre level da.

 

Man får det svært sjeldent. 

Lenke til kommentar

 

Tenkte på crafting metals ja :) Men man får vell disse i lootboxes man får via lvling også, eller tar jeg feil her? Riktignok tar det jo lenger tid å få tak i disse etterhvert som man blir høyere level og kun får lootboxes hvert andre level da.

 

Man får det svært sjeldent. 

Mulig jeg har vært lucky, men jeg sitter på 1000 stk på lvl 28. Jeg er enig med deg da... Det tar lang tid. Er det kun legendaries man sikter etter, blir det fort til at man bare klarer å få craftet seg en item før man gir opp.

 

Håper de etterhvert kommer opp med ett system der man f.eks kan scrappe itemskins man ikke bruker for mer crafting metals.

 

EDIT: Poenget mitt var uansett at det er mulig å kjøpe skins med gratis currency - selvom det tar lang tid.

Endret av AedionGame
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

EDIT: Poenget mitt var uansett at det er mulig å kjøpe skins med gratis currency - selvom det tar lang tid.

 

Og det har jeg vel egentlig prøvd å poengtere med mine innlegg. :)

Lenke til kommentar

 

EDIT: Poenget mitt var uansett at det er mulig å kjøpe skins med gratis currency - selvom det tar lang tid.

 

Og det har jeg vel egentlig prøvd å poengtere med mine innlegg. :)

Jesus... Du leste tydeligvis ikke alt det andre jeg skrev? Det tar lang tid helt avhengig av hva du er ute etter. 30 eller 60 crafting metals trenger ikke nødvendigvis ta lang tid å få tak i. Det var det jeg prøvde å få fram.

 

"Som tar veldig lang tid å grinde seg til... "

 

"Man får det svært sjeldent."

 

Beriker ikke akuratt diskusjonen med info, syntes du? Det ser mer ut som du har bestemt deg for å være negativ. Prøvde bare å være til hjelp for de som evt. ikke visste at det var noen måte for unlocks uten å bruke penger.

Endret av AedionGame
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Beriker ikke akuratt diskusjonen med info, syntes du? Det ser mer ut som du har bestemt deg for å være negativ. Prøvde bare å være til hjelp for de som evt. ikke visste at det var noen måte for unlocks uten å bruke penger.

 

Nå vet jeg overhode ikke hva du klager over. Jeg skrev det som var faktum: du får dette KUN i lootbokser, dermed får du det svært sjeldent. Du er heller ikke garantert å få det i hver lootboks, dermed får du det til og med enda sjeldnere. 

 

Jeg har også "beriket" emnet etter beste evne. Så skrev du tilbake til meg, så svarte jeg med at det var i det jeg hadde poengtert hele veien, så hvorfor så aggressiv oppførsel fordi jeg skriver det? 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Skjønner ikke heilt all den klaginga over lootboxes her.. alt er kosmetisk.. at du må bruke tid på å få nok currency til å kjøpe nye legends, kommer heller ikke som noe sjokk.. de må tjene penger de og..

Så lenge de lar ting være som de er og ikke låser karakterer og nye våpen bak pay walls, så har vi ingenting å klage over.. husk du spiller ett spill som gir deg alt gratis om du vil.... hittill

 

Når det kommer til EA, så ser eg ikke vekk ifra at de vil prøve å legge både legends,våpen og kart bak pay walls..og det er den dagen eg avinstallere spillet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...