Gå til innhold

fått virus på pc.trenger hjelp fra dere ekperter


Anbefalte innlegg

hei. jeg har en pc med Windows 7 64 bit.. bruker opera..som jeg tror jeg har virus på.

jeg har har søkt etter virus med min avira antivurs. uten og finne noe.

men nå jeg har funnet noe.for nå å da så kommer det frem en melding  webprotectionen til avira..om virus. klikket med da inn på avira sine hjemmesider,.og der sto det dette om viruset. 

 

Name

ADWARE

Date discovered

Mar 2, 2018

Description

This class of detection flags software that display ads, usually in the Internet browser by modifying displayed pages or opening additional pages with ads. These adware programs are usually installed by the users themselves or come with other software that the users install themselves (usually in exchange for using the software for free or as a default install option). Users might be unaware that this software was installed or of its behavior. This detection is meant to flag the file and the behavior as part of legitimate ad-displaying software. This detection can be disabled and is recommended if the user is aware of the software installed on his/her system and doesn't want this type of software to be detected

 

 

og dette her er da navnet på viruset som jeg har i min quarantine antivirus: ADWARE/DEALPLY.ME.22

 

etter nå har skjedd.,er pc meget treg.. og min prosessor går så alltid på rund ca 100%

har også sett at den svchost.exe-32. ligger på ca 50%.

og det har i allefall aldrig skjedd før. for jeg har en gamer pc.

håper dere kan gi meg noen tips oom hvordan fjerne dette viruset.

 

håper virkelig dere eksperter hjelper meg her.for jeg trenger virkelig deres hjelp.

 

tusen takk   cato

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...