Gå til innhold

Laste ned bilder


Gjest Slettet-6CexrT

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-6CexrT

Er det lov å laste ned bilder av noen fra for eksempel Facebook eller Google og ha det lagret på tlf eller pc UTEN å dele eller vise til noen? Slette det når du går lei

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-6CexrT

Jeg har allerede forestilt meg å være den som har blitt lastet ned på en mobil eller pc. Og jeg ble veldig redd for at bildene ikke skulle gå på avveie. Gjør mot andre hvis du vil at andre skal gjøre mot deg. Har det noe å si om det er bilde av folk høyt oppe i landet? Hva hadde du gjort/reagert hvis jeg hadde sagt til deg at jeg har lastet ned bildet ditt og jeg ser på den til jeg går lei og jeg har ingen hensikt i å dele den? Hadde du anmeldt meg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6CexrT

Mer som en påminnelse vil jeg si. Om personen ikke synes det er greit så gjør jeg ikke stort big deal ut av det, men jeg har prøvd å spørre personen selv, men det er umulig når personen har sin egen sekretær og en haug av livvakter. Kanskje ikke anmeldelse er riktig veien å gå, kanskje de anbefaler meg å søke profesjonell hjelp. Så er dette verken dårlig eller bra. Det er midt på treet. Å se på andres bilder som er lagt ut av personen selv eller i regi av personen må man regne med å bli sett av alle når alt du trenger å gjøre er å Google noen. Å laste det ned kan være at man er fan av noen eller også forelsket. ingen av disse er ulovlig, men egentlig vet jeg ikke hvorfor jeg har lastet det ned, kanskje for å kunne se på det hvis jeg ikke har nett en dag.

Lenke til kommentar

Har du noen kompromitterende bilder av Justin Bieber eller en annen kjendis så hold kjeft, og nyt dem i det stille, med en gang du begynner å skryte og vise materialet frem til andre får du problemer.

 

Ikke behøver du og spørre om tillatelse fra Justin Bieber for og inneha materialet :p

 

Og når du er fornøyd så sletter du hele sulamitten.

 

Men har du mottatt noe du anser som ulovlig materiale anbefaler jeg at du forklarer det til politiet eller sletter de umiddelbart i tilfelle andre som har mottatt bildene tenker det samme og politiet begynner og nøste opp i hele bildedelelig - historikken.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6CexrT

Visste ikke at Justin Bieber sitter høyt oppe i Norge. Det er ikke Justin Bieber heller. Og jeg har ikke mottatt fra noen. Bare å Google så kommer masse bilder på Google bilder. Det med opphavsrett skjønner jeg ikke helt kontra copyright.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...