Gå til innhold

Anbefalt bryllupsfotograf i Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Jeg skal gifte meg 9 oktober og er på utkikk etter en fotograf. Har dere noen anbefalinger?

 

 

 

Heisann!

 

Jeg er fotograf i Oslo og tilbyr bryllupsfotografering.

Jeg er rimeligere enn de fleste bryllupsfotografer, men er like oppatt av kvalitet.

Gå inn på min hjemmmeside www.tinarekdal.com for å se noe av arbeidet mitt og gjerne ta kontakt!

 

Hvis dere er ute etter ren perfeksjon når det kommer til bryllupsfotografiene og er villige til å betale for det - snakk med Henrik Kreilisheim.

Fantastisk bryllupsfotograf og verdens hyggeliste fyr!

 

Mvh. Tina :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Indeed. Folk er så desperate, og ikke akkurat noe award winning sales pitches heller. Send ihvertfall som en PM, det blir mye mere personlig og - in a lack of better words - proactive.

 

Når de lager seg en bruker her så blir litt sånn at de har litt lyst til å fotografere deg, men bare om du tar kontakt først, er ikke fult så desperat at de orker å committe seg med ett skikklig tilbud / pitch laget personlig til TS.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei,

 

Jeg giftet meg 12.06.2010 og hadde Andreas Diederich som fotograf på den store dagen.

 

Andreas var med fra forberedelsene mine før vielsen og helt fram til etter kakene. Han har en foto-journalistisk stil, og vi merket nesten ikke at han var der. Resultatet var over all forventning. Andreas tok flere tusen bilder i løpet av dagen, og rett etter at vi kom hjem fra bryllupsreisen fikk vi de beste par hundre bildene ferdig redigert. Alle bildene var veldig naturlige og bilder av øyeblikk framfor oppstilte bilder. I tillegg til noen obligatoriske "brudebilder" til takkekortene da.

 

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd, og anbefaler han på det sterkeste.

 

Hjemmesiden hans: www.illebra.com

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 8 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...