Gå til innhold

ANMELDELSE: World of Warcraft: Legion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg har vel innhold vært viktig for hva som avgjør om en utvidelse er bra eller ei. Litt tidlige å komme med :

 

"Legion er blant de beste utvidelsene til World of Warcraft."

;)

 

Redigert: Men for all del! Kommer nok til å bli top 5! :p

LEgion er en av de beste, eneste utvidelse som slår denne må være TBC. Så den er i top 3 ikke 5 :p

Lenke til kommentar

 

For meg har vel innhold vært viktig for hva som avgjør om en utvidelse er bra eller ei. Litt tidlige å komme med :

"Legion er blant de beste utvidelsene til World of Warcraft."

;)

 

Redigert: Men for all del! Kommer nok til å bli top 5! :p

LEgion er en av de beste, eneste utvidelse som slår denne må være TBC. Så den er i top 3 ikke 5 :p

 

 

TBC var crap for en Fury Warrior :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

LEgion er en av de beste, eneste utvidelse som slår denne må være TBC. Så den er i top 3 ikke 5 :p

Det jeg mente var at det er litt tidlig å konkludere hvor bra en utvidelse er før den er ferdig. Nå har det ikke kommet et eneste raid enda. Og ingen vet hvor lenge man må slite med de samme før det kommer noe nytt. Det kan jo hende at denne utvidelsen er døden for wow?

 

Mange synes WoD og Mists var top 3 da de kom og :) (Jeg spilte ikke i dem selv).

Lenke til kommentar

liten kommentar til at du ikke er så fan av artifact grinden:

 

Det finnes noe som heter artifact research i class hall som øker artifact power gained med 25% per rank.

 

Dette gjør at det vil være en slags catch up mechanic slik at man ikke vil bli hengende etter over tid, eller at det tar flere måneder lenger for en som spiller mye sammenlignet en som spiller lite. (Selvfølgelig vil han som spiller mye få alle "traits" først, men ikke så mye at det blir umulig å ikke spille konstant.) :)

 

Personlig så liker jeg artifact våpnene veldig godt. Man slipper å være uheldig når det kommer til et av de mest påvirkelige equipment slottene som er (trinkets også faller inn her). Samtidig får man en følelse av konstant progresjon når man hele tiden oppgraderer våpenet. Dersom du kommer til et nivå hvor du føler at det tar evig lang tid til neste trait, så er det rett og slett fordi du er "ahead of the curve" og det er egentlig meningen at man skal ha høyere artifact research nivå for å komme til det artifact nivået. :)

Lenke til kommentar

 

LEgion er en av de beste, eneste utvidelse som slår denne må være TBC. Så den er i top 3 ikke 5  :p

Det jeg mente var at det er litt tidlig å konkludere hvor bra en utvidelse er før den er ferdig. Nå har det ikke kommet et eneste raid enda. Og ingen vet hvor lenge man må slite med de samme før det kommer noe nytt. Det kan jo hende at denne utvidelsen er døden for wow?

 

Mange synes WoD og Mists var top 3 da de kom og  :) (Jeg spilte ikke i dem selv).

 

 

Det er 2 raids i Legion nå (Nighthold og Emerald Dream). Det er bekreftet at Tomb of Sargeras blir egen raid tier (sies ikke noe om når det skjer). Patch 7.1 previewen er allerede kommet og der blir det en ny 5-man dungeon i Kharazan pluss noe som ser ut som raid content i forbindelse med Odyn og Helya. Kharazan skal vistnok være laget for å føles som et 5-mans raid med 9 bosser og litt høyere vanskelighetsgrad enn vanlige dungeons, basert på feedback om at folk har savnet noe alá Blackrock Depths.

Endret av Vaktmestern
Lenke til kommentar

Var det jeg mente om innhold. Litt tidlig å komme med dette utsagnet.

Det er tidlig å si noe om hvor mye det blir totalt når alt er sluppet ja, men det er jo mye raid innhold klart allerede (i spillet, men ikke åpnet enda) i tillegg til innhold som er annonsert (1 mythic only super dungeon, 1 mini raid og 1 full size raid) når man ser det i forhold til WotLK og WoD f.eks. Så er det jo også en god del flere ting å gjøre på max lvl enn det har vært før med World Quests og Mythic+ dungeons. Så ting lover ihvertfall bra, så får vi se om dette bare blir brutte løfter som tidligere eller om de faktisk klarer å pushe ting nogenlunde fortløpende og vi ikke sitter med en content drought på over 1 år mellom siste patch og neste expansion.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Ser G2A har lavest pris, er dette en skikkelig forhandler? 

Tenkte å prøve WoW etter å ikke ha spilt det på... mange år :D 

 

Jeg kjøpte det der i dag til rundt 32 euro! Funket veldig bra =)

Jeg fikk 8 søpel mail eller spam rett etter jeg registrerte meg på G2A siden så det ser ut some de spre email adressa di til disse, bare en advarsel!! Må være fra dem siden jeg ikke har hat slike mail på månedvis!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...