Gå til innhold

ANMELDELSE: Hearts of Iron IV: Man the Guns


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig med anmelder. Det nye opsettet til flåtene er lite intuitivt og unødig kronglete. Det er tidvis vanskelig å vite hvor flåtene er, hva dem gjør og hva flåtene består av.

 

Paradox har åpenbart skjønt dette selv og slapp en patch i går. Ny patch er allerede kunngjort.

 

Man the Guns vil gjøre spillet bedre på sikt, men lanseringen har vært skuffende.

 

For øvrig: Kudos til Gamer og skribenten som hev seg rundt etter at jeg foreslo anmeldelse av denne DLC-en. Kjekt å se at tilbakemelding/forslag fra lesere tas på alvor.

Endret av Donkey Kong
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er enig med anmelder. Det nye opsettet til flåtene er lite intuitivt og unødig kronglete. Det er tidvis vanskelig å vite hvor flåtene er, hva dem gjør og hva flåtene består av.

 

Paradox har åpenbart skjønt dette selv og slapp en patch i går. Ny patch er allerede kunngjort.

 

Man the Guns vil gjøre spillet bedre på sikt, men lanseringen har vært skuffende.

 

For øvrig: Kudos til Gamer og skribenten som hev seg rundt etter at jeg foreslo anmeldelse av denne DLC-en. Kjekt å se at tilbakemelding/forslag fra lesere tas på alvor.

 

Takk for skryt. :) Ikke jeg som anmeldte eller insjet her, altså, så Andreas fortjener all kudosen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er enig med anmelder. Det nye opsettet til flåtene er lite intuitivt og unødig kronglete. Det er tidvis vanskelig å vite hvor flåtene er, hva dem gjør og hva flåtene består av.

 

Paradox har åpenbart skjønt dette selv og slapp en patch i går. Ny patch er allerede kunngjort.

 

Man the Guns vil gjøre spillet bedre på sikt, men lanseringen har vært skuffende.

 

For øvrig: Kudos til Gamer og skribenten som hev seg rundt etter at jeg foreslo anmeldelse av denne DLC-en. Kjekt å se at tilbakemelding/forslag fra lesere tas på alvor.

 

Takk for ros, og takk for tips, begge blir alltid tatt godt imot :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...