Gå til innhold

InvisionBoard er oppe og kjører!


Anbefalte innlegg

Man hater forandringer på noe man bruker ofte. Blir som når Quake3 Team arena kom. Halve quake3-miljøet ville ikke ha noe med det å gjøre (det forandra masse ting i capture the flag-motoren, slik at masse maps ikke funka mer osv), mens andre halvparten elska de nye featurene og var glad for at et GAMMELT format endelig ble oppdatert.

 

Men til moderatorene (hvis noen er våkne før i kveld :p):

Hvordan ser jeg poster jeg har innlegg i? Finner bare poster jeg har startet selv med My Assistant. Vil finne alle postene jeg har svart i også...

"My Last Posts" viser bare de 10 siste trådene jeg postet i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fungerer utmerket med firebird 0.7 og mozilla 1.5 nå i allefall

 

er det mulig å få de stripene til hw.no på begge sidene slik som i "gamle" forumet?

hva var grunnene til bytte?

 

og hva er problemet med signaturene? jeg har min i størrelse 10 og se på den? et monster!!

 

edit: takk, skal fikses nå. fant også skin-funksjonen :ide:

Lenke til kommentar

Dette ser kjempefint ut, men så lenge dere er innstilt på å fin justere har jeg følgende forslag:

 

Hadde det vært mulig å markere emnene ("forum topics"), slik at de blir mer tydelige? :ide:

 

Jeg ser dere har uthevet navnet på den siste som har svart på et innlegg, slik at blikket umiddelbart registrerer det. Vel, det er oftere at jeg søker med blikket rakt nedover siden for å se om det er noen emner som umiddelbart appellerer.

 

Er dette en god idé?

 

(- Alt må selvfølgelig også være på norsk som standard. Det gir et svært uheldig uprofesjonelt inntrykk med engelske overskrifter overalt.)

Lenke til kommentar

Jeg regner med dere fjerner XP-looken og får tilbake de harde fargene som HW.no er kjent for... En av grunnene at folk er her er på grunn av at forumet var behagelig... Ja og en ting til, det er ikke mulig endre slik at man låser forumet slik at man slipper slike scrolls sidelengs... Hater det, for det er vel ikke noen bilder eller no slikt her nå..

 

Ellers ser det ok ut... :wow:

Lenke til kommentar
Hva er egentlig forskjellen på dette og på det gamle?

 

link anyone?

Det gamle var et phpBB forum.

 

Syntes invesion er greit nok..

Det vet jeg, men jeg vet liksom ikke hva fordeler / baksider med byttet var... bare lurer litt på det liksom.

 

Er det bare utseendet og de synlige funksjonene, eller er det noe skjulte funksjoner også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...