Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 11:40 - 11:55 ×

Hagle


Hanojr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av dem hadde jeg kanskje valgt Baikal sin. Gode bruksvåpem med god og grov byggekvalitet. Ikke særlig pene våpen, men fungerer som de skal. Trolig et våpen dine fremtidige barn kan arve.

 

Likevel er det viktigste ved kjøp av hagle å prøve dem fysisk før du kjøper. Hagla må passe deg. Du kan kjøpe så god hagle du bare vil, men det hjelper ikke hvis hagla ikke passer kroppen din.

Lenke til kommentar

Du har jo også churchill som har en del kjekke og rimelige hagler. Syntetisk er jo å foretrekke om du er litt ny, mindre å vedlikeholde.

 

Jeg boikotter XXL etter jeg har fått dårlige tips gang på gang, men jeg kan bare ha vært uheldig 4 ganger. Salongrifle er tydeligvis bra på elgjakt i følge han ene som jobbet der. :)

Lenke til kommentar

 

Salongrifle er tydeligvis bra på elgjakt i følge han ene som jobbet der. :)

 

:confused: Det er jo galskap. Blir man tatt for å jakte elg med salongrifle så vanker det en stor bot og hvis man er så dum at man skyter elgen så havner man brått bak gitter.

 

 

Derfor handler jeg bare ammunisjon på XXL. :) Mangel på kunnskap, og har en kompis som ble tilbudt plass i den avdelingen og han hadde så lite peiling som det gikk an og ha, og dette var 2 forskjellige butikker. Men om man vet hva man vil ha så er vell XXL bra. :)

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...