Gå til innhold

Portrett: Håkon Wium Lie (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne ekstra saken likte jeg.Forhåpentligvis kan den offentligjøres også etter hvert (det passer bra i forhold til Håkon Wium Lie's Visjon).

 

Hyggelig å høre at du likte den :) Vi deler i blant Ekstra-saker på Facebook slik at alle kan lese dem, og dette er definitivt en av de vi ønsker å gi flere mulighet til å lese.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

– Jeg blir redd når jeg ser at politikere vedtar ny åndsverkslov for stanse ulovlig fildeling. De åpner for massiv overvåkning av nettet for å stanse det de mener er et samfunnsproblem. Selv mener jeg det er et marginalt problem, om noe problem i det hele tatt. Og jeg vil ikke gi slipp på grunnleggende verdier på nettet for å løse et marginalt problem, fremfører Lie.

– Jeg synes det er skremmende at en kan, med så lite debatt i Norge, vedta noe sånt.

 

Det er nesten så jeg skulle meldt flytting til Oslo for å kunne stemme på denne mannen.

 

Stryk listetoppen, ordne det så DENNE mannen stiller i debattene, og få ham inn på Stortinget... Og alt blir helt, helt anderledes.

 

 

Og Tek; dette er første gang jeg vurderer "Ekstra"-abonnement.

Endret av tommyb
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Kjempegod og interessant artikkel. Dette er nivået jeg ønsker at ekstra-artiklene skal ligge på med gode intervjuer av interessante personer, som er kjente og ukjente, og har vært viktige for utviklingen av teknologien vi alle bruker i dag.

 

Og jeg håper at hw.no vil gå foran med et godt eksempel og slippe ekstra-artiklene som gratis om et års tid. Er ikke det sånn passelig? Etter at internett kom har jo ordet "tid" fått et helt nytt begrep. Bl.a. synes jeg det er latterlig at noen tar seg betalt for spill som er 10+ år gamle. Er jo kun kult-brukerne og den knallharde fansen igjen, og de bør virkelig få noe igjen for innsatsen de har gjort for å holde spillet levende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...