Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er problemet med å hjelpe andre lag som har lite ppd i forhold til hw.no Er forskningen som betyr noe,

Så ppd er det som er viktigst, siden du sier jeg bør folde for ett lag?

 

Problemet er at du har spurt om det wu greiene litt for mange ganger. Tror de fleste som leser denne tråden fikk det med seg etter den 10. gangen  :wee:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja kanskje er det jeg som er problemet. Men om jeg ikke husker feil spurte jeg om noen ville være med på nye wu rekord i starten av april.

Jeg ga gass, men lite respons.

Hva er problemet med å hjelpe andre lag som har lite ppd i forhold til hw.no Er forskningen som betyr noe,

Så ppd er det som er viktigst, siden du sier jeg bør folde for ett lag?

Mitt bruker navn har 5367xxxxxx poeng :) . Og snart 1 mill wu, som jeg er opptatt av :)

 

Treger for jeg tok opp dette temaet, ett ømt tema/inntresse konflikt, jeg vil ha mest mulig wu, dere ppd.

 

Og nei, skruer ikke av nacl hos dere nå i kveld. Er ikke ferdig med denne md enda.

Det er ingen som aktivt promoterer PPD fremfor WU her inne, vi lar folk velge selv. Og målt opp mot de andre lagene du deltar i gjør vi det rimelig greit hva WU angår. Vi er relativt sett lenger oppe på WU/dag-listen enn vi er på PPD-listen? Det også uten at folk kjører maks.

 

At folk ikke kjører WU kan jo også ha noe med å gjøre at klienten er elendig. Jeg må deaktivere 4 kjerner i det ene system fordi NaCl ikke kjører dersom det er mer enn 48 tråder i systemet. I tillegg fylles SSD'ene mine opp med tmp-filer, som gjør at maskinen må rebootes langt oftere enn en maskin som kjører GPU, da NaCl tryner når det 0 byte ledig på C:\. Og på toppen av det hele må jeg lage flere Chrome-profiler fordi idiotien ikke utnytter mer enn 16 tråder.

 

Skal du bidra til forskning med CPU er WCG e.l. å foretrekke. Jeg kjørte det en liten stund på 2x14c-serveren mens jeg arbeidet med å finne ut av hvorfor NaCl ikke funket på maskinen, og det var en drøm i forhold. Ingen av NaCl-problemene var der i det hele tatt. Men jeg valgte da å krøple maskinen til ørten tusen for å få kjørt NaCl.

Lenke til kommentar

Kjører du gammel versjon på chrome. Har selv restartet alle i går. Er 3 som ikke sletter tmp filene, resten gjør.

PS: Kjørte neste en uke. Kjørt ca 24t på denne, 165GiB ledig samme som i går.

Du snakker om ørten tusen, hva tror du 12 1080 kostet meg, ikke vont ment :) Er på nav, så ikke så god råd lenger.

Jeg sa i begynnelsen av april at jeg prioriterer wu denne md for å prøve å slå 181xxx wu denne md. Ville vært letter om jeg spurte om å slå ppd rekorden på 2.6milliarder.

Nacl er ikke laget for mange core/tråder. Min 5960X har 16 med core/tråder og er den som er mest stabil her + 6800K linux.

Lenke til kommentar

https://www.lifewire.com/blue-screen-error-codes-4065576

 

https://www.lifewire.com/fix-hal-dll-errors-in-newer-versions-of-windows-2619245

 

0x00000124: This BSOD means that a fatal hardware error has occurred. uses the error data that is provided by the Windows Hardware Error Architecture (WHEA). BSOD error code 0x00000124 may also show "WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR" on the same blue screen.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

BugcheckCode 292
  BugcheckParameter1 0x0
  BugcheckParameter2 0xffff8b8f9c2c8028
  BugcheckParameter3 0xf2000000
  BugcheckParameter4 0x8008f

 

Debugging Details:
------------------

BUGCHECK_STR:  0x124_GenuineIntel

DEFAULT_BUCKET_ID:  WIN8_DRIVER_FAULT

PROCESS_NAME:  chrome.exe

CURRENT_IRQL:  f

 

On Sat 29.04.2017 10.43.11 your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\042917-4781-01.dmp
This was probably caused by the following module: hal.dll (hal+0x3627F)
Bugcheck code: 0x124 (0x0, 0xFFFF8B8F9C2C8028, 0xF2000000, 0x8008F)

Endret av Datafriken
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...