Gå til innhold

Worklog: Hva bør en tenke på?


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
La bare til en ting til , nemmelig Økonomi , dette fordi jeg ser en del worklogger stopper opp når de ser hva det koster .

Lurt å sjekke priser FØR workloggen startes .

Så riktig så riktig, utrolig mange som som legger ned ett prosjekt p.g.a penger. Det burde være igjennom tenkt. Har mann ikke råd så ikke start før mann har det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har et lite forslag til en utvidelse av retningslinjene. Det er veldig mange som klager over at d noen worklogs blir lange med mye BS og langt mellom opdateringene (kejdelig å lese gjennom 1000 "kommer det update snart" før det faktisk kommer noe interesant). Så mitt forslag er at hele workloggen legges i føste post. Alle opdateringer kan legges inn som en editering i den oprinnelige posten. Gjerne med et nytt avsnitt som starter med dato. Dermed kan man, når man åpner første post i tråden skrolle ned og raskt se om det er lenge siden det er kommet noe nytt annet en "jalla-kommentarer". Just my 2 bits. Jeg kommer til å gjøre det på min neste worklogg... bare jeg blir færdig med den føste :p

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 4 år senere...
  • 2 uker senere...
Finnes nesten ikke gode worklogs her lengre, kun små prosjekt og begging om HW.

Nesten hver nyoppstartet tråd, så legges det inn et bilde, og spørres deretter om noen har deler å gi bort. Blir for useriøst masse av dette, hva med å ha litt strengere regler for forumet?

 

Er så enig. Men noen gode er det jo, og de er til gjengjeld veldig gode :)

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...