Gå til innhold

Star Wars: Battlefront II-spiller laget «jukse-robot» for å tjene credits


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg møtte på en sånn på Destiny for ett par år tilbake. Ved en hule på mars der kabal fiendene spawnet med kort mellomrom. Vedkommende satt i et sånt kjøretøy som skyter raketter og hadde mest sannsynlig satt en strikk på Xbox kontrollerens RT knapp for å skyte kontinuerlig inn i hulen haha. Men det var nok for å farme engrams og ikke lootboxes. (Dette var før Destiny introduserte mikrotransaksjoner.)

 

Jeg liker å grinde i spill, men SÅ ekstrem er jeg ikke...  :lol:

Lenke til kommentar

 Er ikke Battlefront 2 morsomt? Siden du bruker mer tid på å diskutere hvor bra det er enn å faktisk spille det  :rofl:

 

Bruker langt mindre tid på å diskutere det. Men, jo, det er veldig gøy.

Vil si det er bedre enn de 6 siste battlefront, kanskje ikke bedre enn battlefront 1 fra 2004, men det kan være nostalgi...

Bedre enn battlefield 3-4-1, og Hardline.

Litt usikker på bad company, men det er lenge siden jeg har spilt.

Sammenlignet med spill som cod så er det langt bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 Er ikke Battlefront 2 morsomt? Siden du bruker mer tid på å diskutere hvor bra det er enn å faktisk spille det  :rofl:

 

Bruker langt mindre tid på å diskutere det. Men, jo, det er veldig gøy.

Vil si det er bedre enn de 6 siste battlefront, kanskje ikke bedre enn battlefront 1 fra 2004, men det kan være nostalgi...

Bedre enn battlefield 3-4-1, og Hardline.

Litt usikker på bad company, men det er lenge siden jeg har spilt.

Sammenlignet med spill som cod så er det langt bedre.

Tror kanskje du blander Battlefield og Battleforont.

Lenke til kommentar

Enda et bevis på hvor late gamere er blitt

Eventuelt et tegn på at spillet ikke er spesielt gøy, når folk finner løsninger for å slippe å spille de kjedelige delene.

Det at man automatisk får credits per kamp er jo et idiotisk designvalg i utgangspunktet, men det kommer vel rett og slett av at hvis man ikke gjorde det slik ville 80% av spillerne aldri låse opp noe som helst.

 

Nå skal det sies at jeg aldri har hatt det gøy med å spille FPS av typen CoD og Battlefield, men jeg syns personlig at skytespill der du enten oppgraderer våpen rundebasert eller ved å plukke opp våpen som ligger spredt på kartet er både mer taktisk og mer underholdende.

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Jeg møtte på en sånn på Destiny for ett par år tilbake. Ved en hule på mars der kabal fiendene spawnet med kort mellomrom. Vedkommende satt i et sånt kjøretøy som skyter raketter og hadde mest sannsynlig satt en strikk på Xbox kontrollerens RT knapp for å skyte kontinuerlig inn i hulen haha. Men det var nok for å farme engrams og ikke lootboxes. (Dette var før Destiny introduserte mikrotransaksjoner.)

 

Jeg liker å grinde i spill, men SÅ ekstrem er jeg ikke...  :lol:

 

Et tilsvarende triks i elder scoll online mot dolmen boss, men her måtte du enten være en flokk som rubberbanded eller du måtte ha hjelp, andre spillere ville drepe boss og du fikk xp for å delta.

 

Nå det er betydlig værre i PvP der du ødelegger for de andre på laget.

Men ikke ukjent fra PvP i WOW heller.

Lenke til kommentar

 

 

Enda et bevis på hvor late gamere er blitt

Å spille er ikke ment å være en jobb. Det skal være underholdende. AtW

Dessverre har mange spillutviklere misforstått dette.

 

Spill er ikke bare et spill lenger, det er en "service", hva nå enn det menes med det uttrykket.

 

Det menes at man skal betale mange ganger.

Lenke til kommentar

 

Tror kanskje du blander Battlefield og Battleforont.

Hvorfor tror du det? Det er 7 battlefront spill nå.

 

 

Da inkluderer du tre Battlefront-spill som bare ble sluppet til mobil/håndholdte enheter og sammenligner disse direkte, eller er det KotOR du tar med her? For utenom de som ble sluppet til DS/PSP/mobil, så er det fire Battlefront-spill som har kommet til PC/Konsoll, inkludert siste BF-II som kom nå. Begynner å lure på om du driver med litt småbillige argumenter her

Lenke til kommentar

 

 

 Da inkluderer du tre Battlefront-spill som bare ble sluppet til mobil/håndholdte enheter og sammenligner disse direkte, eller er det KotOR du tar med her? For utenom de som ble sluppet til DS/PSP/mobil, så er det fire Battlefront-spill som har kommet til PC/Konsoll, inkludert siste BF-II som kom nå. Begynner å lure på om du driver med litt småbillige argumenter her

 

Tar selvfølgelig med alle spill som er en del av battlefront serien. Da de alle er battlefront spill...

Psp / ds er fortsatt konsoller, og har ikke noe å si for om spillet er et battlefront spill eller ikke.

 

Kotor er noe helt annet. SwRc er mye nermere et battlefront spill, om man skulle telle noen som ikke er del av serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...