Gå til innhold

Androidteleforn til ca 2000.


Anbefalte innlegg

Jeg vil også varmt anbefale Huawei Honor. Kjøpte den til sønnen min, og den er overraskende bra. Godt bygget, kjapp respons, masse internminne (viktig for meg - jeg har selv en to år gammel HTC Desire med alt for lite internminne).

Elkjøp selger denne til 1999, så du kan jo stikke innom en butikk og se selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan gjerne si at Honor gir mye for pengene, men S2 er fortsatt blant de beste mobilene på det norske markedet. Lett valg for meg om det sto mellom de to.

 

Jeg ser den, men S2 koster 4000,- og det er rapportert masse feil med den, også i forbindelse med oppdateringen til ICS som gjør at jeg ikke helt klarer å tro at S2 til 4000,- nå er et godt kjøp...

Lenke til kommentar

Man kan gjerne si at Honor gir mye for pengene, men S2 er fortsatt blant de beste mobilene på det norske markedet. Lett valg for meg om det sto mellom de to.

 

Jeg ser den, men S2 koster 4000,- og det er rapportert masse feil med den, også i forbindelse med oppdateringen til ICS som gjør at jeg ikke helt klarer å tro at S2 til 4000,- nå er et godt kjøp...

 

S2 dropper nok en del i pris etter laseringen av "S3" i startet av Mai, så da er nok en pris til ca 3000,-(?) god nok.. der en nok en del som har problem med S2, men de fleste jeg kjenner er storfornøyd med den og har ikke hatt noe problem med den.

 

Når det gjelder Honor 8860, den kjøpte fruen seg nå sist helg etter hun gikk fra iPhone 3G.. hun er meget fornøgd, og ut i fra det jeg har fått testet den så gir den veldig mye for pengene. Noe som de har spart seg for er kanskje kamerakvaliteten, den er ikke i nærheten i forhold til de andre nye android-mobilene (som S2, siste HTC, Sony osv).

Skjermen er ok og byggkvaliteten liker jeg selv om det er mye plast.

 

En annen ting er at Honor kun har Android 2.3, men det ryktes at ICS kommer før sommer. En "demo" av 4.0 kan lastes ned nå fra hjemmesiden deres som er på engelsk/kinesisk.

Lenke til kommentar

Man kan gjerne si at Honor gir mye for pengene, men S2 er fortsatt blant de beste mobilene på det norske markedet. Lett valg for meg om det sto mellom de to.

Jeg ser den, men S2 koster 4000,- og det er rapportert masse feil med den, også i forbindelse med oppdateringen til ICS som gjør at jeg ikke helt klarer å tro at S2 til 4000,- nå er et godt kjøp...

S2 dropper nok en del i pris etter laseringen av "S3" i startet av Mai, så da er nok en pris til ca 3000,-(?) god nok.. der en nok en del som har problem med S2, men de fleste jeg kjenner er storfornøyd med den og har ikke hatt noe problem med den.

Når det gjelder Honor 8860, den kjøpte fruen seg nå sist helg etter hun gikk fra iPhone 3G.. hun er meget fornøgd, og ut i fra det jeg har fått testet den så gir den veldig mye for pengene. Noe som de har spart seg for er kanskje kamerakvaliteten, den er ikke i nærheten i forhold til de andre nye android-mobilene (som S2, siste HTC, Sony osv).

Skjermen er ok og byggkvaliteten liker jeg selv om det er mye plast.

En annen ting er at Honor kun har Android 2.3, men det ryktes at ICS kommer før sommer. En "demo" av 4.0 kan lastes ned nå fra hjemmesiden deres som er på engelsk/kinesisk.

 

Dersom S2 skulle koste 3000,- i mai, vil jeg nok gå for den. Så vi får vente og se hva som skjer. Men det er fristende med Honor 8860 i forhold til batterikapasitet... Digg å ikke måtte lade telefonen hver dag liksom!

Endret av Ezio_
Lenke til kommentar

Ikke la deg lure av at CPU har samme navn, det er to ulike modeller, QSD8250 og MSM8255, det er 1,5 år mellom lanseringene, og den siste er 50 % raskere i ytelsestester. Det er samme CPU i Incredible S som i oppgraderingen til Desire, nemlig Desire HD. Men Incredible S er bedre enn HD på andre måter.

 

http://en.wikipedia....stem_on_chip%29

 

Incredible S er en vesentlig bedre telefon enn Desire (den første utgaven, ikke HD eller S), men ikke så mye bedre at jeg vil anbefale den som oppgradering fra Desire. Anbefalingen var til trådstarter. Likevel, jeg kommer selv til å bytte fra nettopp Desire til Incredible S, fordi jeg får den såpass billig, og kan da utsette det store byttet til midten av neste år.

Endret av twb
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...