Gå til innhold

Hva er trekkspillet verdt?


Kaazan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det positive her er at du her har ett full size trekkspill med 120 basser fra en italiensk produsent. Det som trekker ned er at det kun har 3 register i diskant, ingen master og bare 2 bass register, dette sier meg at det i utgangspunktet ikke var noe high end trekkspill når det ble kjøpt. Produsenten er jeg ikke noe kjent med men etter et par søk virker det ikke til å være en av de større mer ettertraktede produsentene fra Italia. Videre stusser jeg litt i om det kanskje kan være ett damespill da tangentene ser noe smale ut på bildet, dette trekker og verdien ned noe, men her kan det være jeg tar feil.

Min vurdering må nok dessverre være at det i den stand det er i nå har fint lite verdi for videresalg, om du får det rengjort å kjørt en full service på det får du sikkert noen tusenlapper om du klarer å finne en som er interessert, men servicen alene vil nok koste like mye om ikke mer enn det du får for det.

Jeg ville nok bare beholdt dette som et minne fra din bestemor da det du får solgt dette for nok ikke vil være av noen stor betydning pengemessig.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Det har du helt rett i ATW, de spillene jeg er vandt med ligger masteren som en stor bar på undersiden av tangentene som du aktiverer ved å flicke håndleddet ditt i den, men her var det vist ikke slik. Men da står vi altså igjen med 2 register i diskanten og en master, en master som aktiverer kun 2 register er uansett ikke svære greine, men likefult en master, så her tok jeg feil :)

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...