Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mr. Svinepelz: Likte ikke sange noe særlig godt, da jeg ikke er noe særlig glad i techno/alternativ-sjangeren, men den var greit catchy i begynnelsen. Mot slutten ble det veldig mye ren støy, som overdøvet vokalisten. Jeg synes den manglet et skikkelig refreng, og dette gjorde den noe ensformig.

 

4/10

 

 

Se filmen hos Youtube

Endret av RainbowLady
Lenke til kommentar

svinepelz: Den var ny for meg, og jeg likte den overraskende godt. Tenkte i begynnelsen at denne ble rett og slett kjedelig, men det gikk fort over. Fin sang.

 

7/10

 

En personlig favoritt fra en tidligere nevnt artist, antagelig mye på grunn av spillet Splinter Cell: Chaos Theory hvor denne figurer som et mesterlig soundtrack på en av banene. Amon Tobin står også for resten av musikken til spillet, og finner i mine ører absolutt nerven i hvert eneste deloppdrag, men absolutt best i Lighthouse.

 

Se filmen hos Youtube

Endret av Atald
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Amon tobin, jøss samme som jeg kom med det jo. 6/6 hos meg det da seff. Har ikke noen filmer akkurat nå men vil anbefale Motorpsycho + Jaga Jazzist Horns - Tristano til de som liker Amon Tobin. Hørte den nettopp på last.fm, 20 minutters digg psych jazz. Den er ikke på youtube.

 

Endret av N*
Lenke til kommentar
Earthless : Sonic Prayer
:whistle: "uheldig" at jeg kom inn her også, siden instrumentell musikk ikke er greia mi, med mindre det er snakk om chip eller klassisk. Synes det hele høres dølt 80 talls future ut, og til tider "straffemusikk".

 

Skal jeg poste noe instrumentelt, så får det bli Slagsmålsklubben siden de spiller i Oslo i august. Anbefaler å se videoen i HD versjonen.

 

Lenke til kommentar
Skal jeg poste noe instrumentelt, så får det bli Slagsmålsklubben siden de spiller i Oslo i august. Anbefaler å se videoen i HD versjonen.

 

Gir den 4/10

 

Liker generelt instrumental musikk, men denne var det litt lite trøkkog variasjon i, for min del. Synes også videon var litt vel inspirert av Røyksopp sin.

 

Så til min favoritt for øyeblikket, har alltid vært Coldplay fanboy og liker veldig godt utviklingen til bandet. Anbefaler HD.

Endret av CK_
Lenke til kommentar

Må si du er litt uheldig da det er jeg som skal rangere sangen din CK_. Coldplay er et av de bandene jeg missliker så mye at jeg blir sur når jeg hører dem, og jeg er nødt til å slå av radio/tv med en gang de dukker opp. Synes sangen er utrolig kjedelig og vokalen er grusom. Denne sangen var heldigvis hakket bedre enn Clocks, Viva La Vida osv. Derfor gir jeg den 2/10.

 

Lenke til kommentar

The Prodigy - Poison.

For meg blir dette bare repetition, repetition, legge et ett nytt elektronisk instrument, så repetition, synge et par ord osv. Ikke noe for meg. 2/10.

 

Neste sang, motorpsycho - hey jane. Fant desverre bare en monoversjon på youtube, men man hører greit hvordan sangen er.

 

Lenke til kommentar
The Prodigy - Poison.

For meg blir dette bare repetition, repetition, legge et ett nytt elektronisk instrument, så repetition, synge et par ord osv. Ikke noe for meg. 2/10.

 

Neste sang, motorpsycho - hey jane. Fant desverre bare en monoversjon på youtube, men man hører greit hvordan sangen er.

 

 

motorpsycho - hey jane.

 

ikke helt min type musikk.

Men helt ok til vokalen kom inn i bilde.

Syntest han var litt sytete og innpåsliten.

2-3\6 ?

Litt usikker på den men et sted mellom 2 og 3 er den for mine ører.

 

Neste på lista:

All shall perish - Wage slaves :love:

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

All Shall Perish - Wage Slaves

Overhode ikke min type musikk, og jeg føler det blir urettferdig å gi det karakter. Ørene mine hørte blytung metal med en monsterbrutal vokal i front. Vanskelig å få fatt i noen melodi, og tidvis høres det rett og slett kaotisk ut. Ingen tvil om at gutta kan spille, men jeg syns de misbruker talentet sitt...

 

Poster en personlig favoritt her:

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
(JLa) Vast - Thrown Away

 

Får noen joike-vibber, world music blandet med mandig rak-i-ryggen-rock. Det er vel ikke direkte dårlig, men ganske anonymt. Bandet prøver veldig hardt på å være episke, men for min del blir det en smule flatt.

 

Karakter helt midt på treet, 5/10 (og et skjult gjesp)

 

Se filmen hos Youtube

Litt spesiell sang, gitarspillinga er bra, men ikke så fengende. Vokalen er helt ok. Ikke noe jeg hører på. 4/10

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Placebo har gjort mye bra. Syns ikke dette når opp blant det beste de har prestert. Låta står og stamper uten å komme noen vei. Likevel, forfriskende med Placebo her, så jeg triller en sekser. Av 10 :)

 

 

Pluss for Retro. Pluss for fremføring. Minus fordi ejg syntes den blir litt.. det samme hele tiden?

 

7/10

 

Edit: Beklager første video, ble feil. Denne da? :

Endret av madeo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...