Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Pris på vannfast kryssfiner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
der jeg kjøper platene mine koster de 220 kr pr plate.

 

Det var omtrent like opplysende som å svare på "hvor lang er en strikk" :p Det finnes jo tross alt både flere tykkelser og platestørrelser. ;) Sånn uten videre kan jeg nevne vanlige størrelser på 75x150,150x300 og 122x244 (som tilsvarer 4x8 fot) og 9,12,15 og 18 mm tykkelse.

 

Her er en annonse som kan gi en viss pekepinn på prisnivået.

Lenke til kommentar
heisan.

 

der jeg kjøper platene mine koster de 220 kr pr plate.

 

Veldig fint om du oppgir størrelse og sted.

 

Her er en annonse som kan gi en viss pekepinn på prisnivået.

 

Har sett annonsen men det er nok veldig billig(og uheldigvis altfor lang for meg å dra) i fohold til andre vet jeg.

 

 

Siden helga er over får jeg ta meg en ringerunde selv tenker jeg.

 

Men takk for svar folka! =)=)

Lenke til kommentar

Bare så du vet det så er vanlig kryssfiner også "vannfast", da den er limt med vannfast lim.

Men om du skal ha det til båt, henger e.l må du ha den filmbelagte kombifineren.

 

Edit: og 220 er jo mindre en forskalingsfineren koster tilogmed, så den kjøper jeg ikke helt :p

Endret av mhm.
Lenke til kommentar
sorry glemte str og sted.

 

og jo det er forskalingsplater jeg kjøper til kr 220 pr plate. jeg husker ikke str på de, men det er standard forskalingsplater , de er ihvertfall 15 mm tykke ,og de kjøper jeg i mosse distriktet. :thumbup:

 

Er det forskalingsfiner er de 150*75 cm

Lenke til kommentar
Selv om saken er "løst" nå vil jeg tipse om http://www.thaugland.no/ som er et greit sted å begynne når man skal sjekke hva som finnes og få en pekepinn om pris for byggematerialer.

 

Skulle bare sjekke prisen på Sutak.. Og den var ikke særlig billig nei.. Vanlig pris hos lokal leverandør her er 100 kr pr plate inkl mva. Og så får jeg 30% på det igjen som vanlig kunde! Thaugland skulle ha 144 kr pr plate!!

 

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Selv om saken er "løst" nå vil jeg tipse om http://www.thaugland.no/ som er et greit sted å begynne når man skal sjekke hva som finnes og få en pekepinn om pris for byggematerialer.

 

Skulle bare sjekke prisen på Sutak.. Og den var ikke særlig billig nei.. Vanlig pris hos lokal leverandør her er 100 kr pr plate inkl mva. Og så får jeg 30% på det igjen som vanlig kunde! Thaugland skulle ha 144 kr pr plate!!

 

 

:thumbdown:

 

70 kroner per plate er ikke veldig billig det heller.

Men husk at sutak finnes i minst 3 forskjellige størrelser da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...