Gå til innhold

Er Nintendo Switch verdt pengene?


123Vegard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Switch er fantastisk bra om du er interessert i Zelda: BOTW eller Mario Odyssey. Ellers har du Mario Kart, pokken tournament, Mario + rabbids eller xenoblade 2 som du kan like. I framtida kjem pokemon (generasjon 8), Metroid prime 4 og truleg smash bros som alle er historisk gode. Det kjem nok til å bli ein ganske stor indie konsoll og. Kort sagt er switch alltid beste valget dersom du ikkje er interessert i dei store FPS-spela eller andre store grafikktunge spel.

TIPS: Vent til prisen går under 3000kr. Har vert det fleire gonger allerede.

Endret av FunnyPanda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

28 år her og er kjempefornøyd med Switch.

 

Har du lyst på en håndholdt konsoll? Liker du Nintendo-spill? Da er svaret et rungende ja.

 

Skal konsollen bare være tilkoblet TV'en, og du er egentlig ikke så interessert i typiske Nintendo-spill? Da er den ikke verdt det i det hele tatt.

 

30+ år her og er mer enn kjempefornøyd.

 

Som håndholdt konsoll så er det den definitivt beste jeg har spilt på, uten tvil. Eneste jeg har å utsette som med alle andre håndholdte er at den selvfølgelig ikke er laget spesifikt for mine hender.

 

Enig med det, har man ikke interesse av å spille Nintendo-spill så gir det liten mening å kjøpe den hvis man ikke skal bruke den som håndholdt også.

 

Den eneste tingen jeg har å utsette på den, som man selvfølgelig bør forvente, er at når man spiller 2-player med 1 Joycon hver så er de i det minste laget og litt "vanskelige" å bruke. Venner seg til det rimelig raskt og jeg sitter ikke så lenge av gangen så det blir et problem.

 

Så må jeg nevne at Rayman Legends fås til Switch som er et helt sinnsykt bra spill :thumbup:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

28 år her og er kjempefornøyd med Switch.

 

Har du lyst på en håndholdt konsoll? Liker du Nintendo-spill? Da er svaret et rungende ja.

 

Skal konsollen bare være tilkoblet TV'en, og du er egentlig ikke så interessert i typiske Nintendo-spill? Da er den ikke verdt det i det hele tatt.

Helt enig med denne anbefalelsen. Det er en veldig bra håndholdt konsoll, om enn med litt for dårlig batteritid synes jeg.

 

Skal man kun spille på tv'n er Nintendos eksklusive eneste fordelen Switch har i forhold til de andre maskinene.

Lenke til kommentar

Jeg er en 39-årig Nintendo-fan som bare har blitt positivt overrasket etterhvert som antallet spillutgivelser øker i takt med populariteten til konsollen. Det har aldri vært en Nintendo-konsoll med flere spill så tidlig. Men det er umulig å si om det er verdt det for deg uten å vite hvilke forventninger du har, hvilke spill du liker, og når/hvordan du spiller.

Lenke til kommentar

I følge ungene i huset OG kjerringa, så er Switch virkelig verdt pengene. De elsker den!

 

Koster jo bare 1/4 av Iphone x :D

 

De spilla det går i er: Splatoon 2, mario oddy, zelda botw og fifa 18 :p

 

1/4 av en iphone? Må vel ut med nesten 10,000,- for en velutstyrt switch. 

4000,- for konsollen

3 kontroller - 800,- stykk / 2400,-

5 spill - snitt 400 stykk / 2000,-

Lenke til kommentar

 

1/4 av en iphone? Må vel ut med nesten 10,000,- for en velutstyrt switch. 

4000,- for konsollen

3 kontroller - 800,- stykk / 2400,-

5 spill - snitt 400 stykk / 2000,-

 

2999 for konsollen

0 for kontroller ettersom de ikke er nødvendig

 

 

Velutstyrt, ikke barebones. Jeg bruker min til 4player, det er hele sjarmen med nintendo spør du meg. 

Jeg synes dog utstyret er dyrt i forhold til kvaliteten, joycons burde kostet halvparten.

 

Synes ikke den er verdt blodprisen, om man må spørre ville jeg ventet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...