Gå til innhold

Her er Gulltasten-vinnerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som synes at Gulltasten alltid har fremstått som et utrolig flåsete og lite faglig rettet show? Begrunnelsene som ligger bak de ulike prisene virker som de er utarbeidet av en jury som ikke vet stort om mobiltelefoni og teknologiene som hører til.

 

Det kom inn mange hundre stemmer, og den soleklare vinneren var Samsung Galaxy S III
..

 

Er kanskje ikke en statistikk man kan skryte så veldig av?

 

Jeg skal ikke pirke på hvem som fikk og ikke fikk pris, men for meg fremstår hele opplegget som meget useriøst.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at Gulltasten alltid har fremstått som et utrolig flåsete og lite faglig rettet show? Begrunnelsene som ligger bak de ulike prisene virker som de er utarbeidet av en jury som ikke vet stort om mobiltelefoni og teknologiene som hører til.

Det kom inn mange hundre stemmer, og den soleklare vinneren var Samsung Galaxy S III
..Er kanskje ikke en statistikk man kan skryte så veldig av? Jeg skal ikke pirke på hvem som fikk og ikke fikk pris, men for meg fremstår hele opplegget som meget useriøst.

 

Det er én jury per kategori, og jurymedlemmene er bredt sammensatt av personer fra de største teknologinettstedene i Norge (ikke bare Mobilen.no), samt fagpersoner fra ulike deler av bransjen. Det ligger mye juryarbeid bak hver pris, og Gulltasten-prisene er med andre ord ikke noe det blir tatt lett på. Men så kan man selvfølgelig være enig eller uenig i det juryene har kommet frem til. :-)

Lenke til kommentar

Det er én jury per kategori, og jurymedlemmene er bredt sammensatt av personer fra de største teknologinettstedene i Norge (ikke bare Mobilen.no), samt fagpersoner fra ulike deler av bransjen. Det ligger mye juryarbeid bak hver pris, og Gulltasten-prisene er med andre ord ikke noe det blir tatt lett på. Men så kan man selvfølgelig være enig eller uenig i det juryene har kommet frem til. :-)

 

Interessant.. Men desverre er inntrykket mitt det samme. Spesielt når Galaxy Note 10.1 blir kåret til årets nettbrett. Med tanke på hvor klar og tydelig kritikken av Galaxy Note 10.1 har vært kan jeg ikke begripe at den vinner noen pris.

 

Man kan godt sette pris på at Samsung prøver på noe "nytt", men ved å hedre et produkt som til syvende sist fortsatt er langt bak andre nettbrett, sender man et signal til Samsung om at det de har levert er bra nok. Som Nilay Patel så fint sier det: En skuffende tablet med en fin penn er fortsatt en skuffende tablet...

 

:/

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar

Hva er det dem tenker på?

Jeg har hatt en Samsung Galaxy SIII siden juni.

Og jeg har ikke hatt en dårligere telefon noen gang.

Spotify stopper etter halvannen sang. Ikke en eneste samtal blir fullført, og batteriet holder i toppen 12 timer standby....

 

Så det er mulig at det er noe galt med telefonen. Men dette er jo tragisk...

Lenke til kommentar

Gulltasten få hjelp fra Samsung med å score " best i test "til Samsung mobil og nettbrett . Hvis dem bruker ikke Android operativsystem som er ikke eget men fra Google , det er ikke verdt å score høyt !

 

Ehh... hæh? Jeg er nå veldig glad for at ikke alle mobil produsenter satser på egne OS. For et mareritt det ville vært

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...