Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem skal jeg ligge med først ?


Anbefalte innlegg

Etter å ha vært fraværende i en del uker vender jeg hjem til hovedstaden om noen dager. Jeg har bevisst hverken hatt sex eller gjort noe på egenhånd under min reise, så det sildrer godt der nede nå.

 

Jeg har fem jentevenner som maser og som ligger klare og venter på meg når jeg er tilbake, problemet er bare at jeg ikke greier å velge i hvilken rekkefølge jeg skal besøke dem.

 

Jente 1:

Pros: Store naturlige pupper, lager alltid mat til meg og suger som en gudinne. Liker å bli spanket, lager veldig fine stønnelyder og blir meget våt. Svelger.

Cons: Overvektig, 30 år, holdt på i 6 mnd så begynner å bli lei

 

Jente 2:

Pros: 20 år, liker å bli tatt hardt, svelger.

Cons: Blir ikke så våt, lukter ikke alltid så godt der nede, for store brystvorter for meg så bh forblir på. Holdt på i 6 mnd så begynner å bli lei

 

Jente 3:

Pros: 23 år. Lukter og smaker meget godt, blir søkkandes våt og er intelligent. Relativt nytt forhold.

Cons: Litt for maskulin kropp/fremtoning, liker ikke rimming eller vanlig slikking

 

Jente 4:

Pros: 20 år. Bare hatt sex sammen én gang tidligere.

Cons: Litt for brutal i senga, ikke voldsomt intelligent

 

Jente 5:

Pros: Idrettsutøver så meget bra trent, freaky i senga, god til å ri.

Cons: Snakker både norsk og engelsk dårlig pga at hun er utvekslingsstudent fra spansktalende land. Liker ikke suging.

 

Spørsmålet er altså rekkefølgen. Jeg heller mest mot jente 1 som har desidert størst pupper først, men syns det er vanskelig å velge. Det eneste som er sikkert er at det blir fem bokstavelig talt harde dager

Endret av coffeee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier å kline med 2-3 damer hver gang jeg er ute på byen, og ender som regel opp med å ligge med en av dem.

 

 

 

Jeg pleier alltid å snakke inn i øret på jenta, så legger jeg hånden på skulderen og ser henne inn i øynene uten å si noe. Hvis hun stirrer tilbake i noen sekunder betyr det at hun er klar. Hvis hun snur seg eller sier noe er hun ikke. Så tar jeg lett kvelertak med den ene hånden, drar henne lett mot meg og går for kysset. Aldri møtt noen som ikke liker det i hvert fall.

 

- TS

Lenke til kommentar

Pleier å kline med 2-3 damer hver gang jeg er ute på byen, og ender som regel opp med å ligge med en av dem.

 

 

 

Jeg pleier alltid å snakke inn i øret på jenta, så legger jeg hånden på skulderen og ser henne inn i øynene uten å si noe. Hvis hun stirrer tilbake i noen sekunder betyr det at hun er klar. Hvis hun snur seg eller sier noe er hun ikke. Så tar jeg lett kvelertak med den ene hånden, drar henne lett mot meg og går for kysset. Aldri møtt noen som ikke liker det i hvert fall.

 

- TS

Hahaha. På kornet! SPILLET!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen ganger er det spennende å få innsikt i mannehjernen, andre ganger....  :sleep2:

 

Her er det nok ikke det faktum at det er en mannehjerne som er avgjørende. I hvert fall tenker ikke jeg helt sånn.

 

Trådstarter tar for gitt at han kan tilordne alle til hvilken som helst av de fem første dagene hjemme. Selv om det er trådstarter vi snakker om og han gir uttrykk for at de venter på ham, kan det jo være at opptil flere av damene også har andre planer de ikke nødvendigvis vil avlyse. Og hvis han har tenkt å ligge med alle uansett, er det en del av punktene han nevner som er mindre viktige. Det som bør bli avgjørende, er hvilken dag han vil slippe å lage mat og når han er opplagt nok og ønsker en intelligent samtale.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...