Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har noen prøvd et sjekkekurs hos dating adventure?


Anbefalte innlegg

Problemet ditt er ikkje at du ser stygg ut eller at du ikkje kan å sjekke jenter.

 

Problemet er at kristendommen forsvant, då vart det greit for jentane å være ludder. Så derfor ligg alle jentane med den øvrige tyve prosenten av dei beste guttane. Så om du er veldig populær så treng du aldri å roa deg ned med kjæreste, fordi du har ei ny jente kvar dag som vil være ein runkeklut for deg. Det som skjedde før var at me kristne skjelte ut desse horebukkane og ludderene, så dei gifta seg og holdt seg i ekteskap. Då blei det gjerne slik at ein 10/10 kar fekk seg ei 10/10 kjerring. Men i dag så kan du være 7/10, men du får berre ei fæl stygg jente, for alle dei jentane som er på same nivå som deg har tilfeldig sex med 10/10 karane.

 

Mitt tips til deg er å heller gå inn i eit kristent fellesskap, ikkje for å sjekke jenter, men for å finne deg ei spesiell jente, som du kan ha for alltid.

Åherregud. Jeg ler. Hvilken stein krøyp du ut under fra?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet ditt er ikkje at du ser stygg ut eller at du ikkje kan å sjekke jenter.

 

Problemet er at kristendommen forsvant, då vart det greit for jentane å være ludder. Så derfor ligg alle jentane med den øvrige tyve prosenten av dei beste guttane. Så om du er veldig populær så treng du aldri å roa deg ned med kjæreste, fordi du har ei ny jente kvar dag som vil være ein runkeklut for deg. Det som skjedde før var at me kristne skjelte ut desse horebukkane og ludderene, så dei gifta seg og holdt seg i ekteskap. Då blei det gjerne slik at ein 10/10 kar fekk seg ei 10/10 kjerring. Men i dag så kan du være 7/10, men du får berre ei fæl stygg jente, for alle dei jentane som er på same nivå som deg har tilfeldig sex med 10/10 karane.

 

Mitt tips til deg er å heller gå inn i eit kristent fellesskap, ikkje for å sjekke jenter, men for å finne deg ei spesiell jente, som du kan ha for alltid.

Tidenes mest ironiske brukernavn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet ditt er ikkje at du ser stygg ut eller at du ikkje kan å sjekke jenter.

 

Problemet er at kristendommen forsvant, då vart det greit for jentane å være ludder. Så derfor ligg alle jentane med den øvrige tyve prosenten av dei beste guttane. Så om du er veldig populær så treng du aldri å roa deg ned med kjæreste, fordi du har ei ny jente kvar dag som vil være ein runkeklut for deg. Det som skjedde før var at me kristne skjelte ut desse horebukkane og ludderene, så dei gifta seg og holdt seg i ekteskap. Då blei det gjerne slik at ein 10/10 kar fekk seg ei 10/10 kjerring. Men i dag så kan du være 7/10, men du får berre ei fæl stygg jente, for alle dei jentane som er på same nivå som deg har tilfeldig sex med 10/10 karane.

 

Mitt tips til deg er å heller gå inn i eit kristent fellesskap, ikkje for å sjekke jenter, men for å finne deg ei spesiell jente, som du kan ha for alltid.

Problemet mitt er at jeg er stygg, og liker ikke sjekking og alt spillet rundt det.

Jeg er heller ikke kristen, og liker ikke damer som er religiøse. Så etter å ha prøvd og feilet noen ganger velger jeg å være alene ?

 

Anonymous poster hash: e37d6...795

Lenke til kommentar

Problemet ditt er ikkje at du ser stygg ut eller at du ikkje kan å sjekke jenter.

 

Problemet er at kristendommen forsvant, då vart det greit for jentane å være ludder. Så derfor ligg alle jentane med den øvrige tyve prosenten av dei beste guttane. Så om du er veldig populær så treng du aldri å roa deg ned med kjæreste, fordi du har ei ny jente kvar dag som vil være ein runkeklut for deg. Det som skjedde før var at me kristne skjelte ut desse horebukkane og ludderene, så dei gifta seg og holdt seg i ekteskap. Då blei det gjerne slik at ein 10/10 kar fekk seg ei 10/10 kjerring. Men i dag så kan du være 7/10, men du får berre ei fæl stygg jente, for alle dei jentane som er på same nivå som deg har tilfeldig sex med 10/10 karane.

 

Mitt tips til deg er å heller gå inn i eit kristent fellesskap, ikkje for å sjekke jenter, men for å finne deg ei spesiell jente, som du kan ha for alltid.

Endret av Sutekh
Lenke til kommentar

Men hvis du modererer utsagnet hans så er det jo sant. Til en viss grad.

 

Human nature.

Hjelper ikke å lukke øynene for realiteten. Ord som ludder og horebukk er ikke akkurat ord som jeg ville brukt ettersom jeg ikke ser problemet med casual sex, men poenget ser for meg ut til å stemme. Det er religion og stempling som historisk i stor grad har fått folk til å holde sammen.

 

Det skal dog være sagt at det er flere måter å være attraktiv på. Man vil alltid ha et kort å spille på og etterhvert som man blir eldre utligner det seg.

 

Min opplevelse har vært at jenter flokket rundt meg i skolealder. Jeg har nok vært "pen", men viktigst av alt var jeg en "bad boy" og hadde relativt høy sosial status. Dette var nok det som trakk mest.

Men så slutter man å være et barn, man prioriterer bedre og finner dermed andre typer partnere. Begge kjønn (men jeg tror nok det kvinnelige kjønn er det som oftest endrer sin preferanse betydelig - vi menn, stort sett, setter nok veldig pris på ei stram rumpe fra dagen vi fødes til dagen vi vandrer. Mer så enn kvinner som etterhvert legger stor verdi på trygghet).

 

Det er nok ikke uten grunn at det er så mange unge alenemødre. Unge jenter er svært enkle å manipulere og tiltrekke, men de fleste modnes og blir til kvinner og innser at personlighet (og økonomi) i en mann er viktigere enn biceps og evnen til å bølle.

 

det vil selvfølgelig alltid være variasjoner innad i gruppene - før noen skal forsvare en minoritet som om dét var majoriteten.

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar

Sjekkekurs funker ikke. Det som funker er å bli flinkere, mer effektiv og få høyere verdi. Da blir man mer attraktiv for andre enten det er business eller pleasure.

 

Hvis man ikke utvikler seg hjelper det ikke å dedikere hundrevis av timer til å lære om sjekking.

All verdens informasjon hjelper ikke hvis man ikke beveger seg fremover.

 

"To know and not to do is not to know or care."

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Problemet ditt er ikkje at du ser stygg ut eller at du ikkje kan å sjekke jenter.

 

Problemet er at kristendommen forsvant, då vart det greit for jentane å være ludder. Så derfor ligg alle jentane med den øvrige tyve prosenten av dei beste guttane. Så om du er veldig populær så treng du aldri å roa deg ned med kjæreste, fordi du har ei ny jente kvar dag som vil være ein runkeklut for deg. Det som skjedde før var at me kristne skjelte ut desse horebukkane og ludderene, så dei gifta seg og holdt seg i ekteskap. Då blei det gjerne slik at ein 10/10 kar fekk seg ei 10/10 kjerring. Men i dag så kan du være 7/10, men du får berre ei fæl stygg jente, for alle dei jentane som er på same nivå som deg har tilfeldig sex med 10/10 karane.

 

Mitt tips til deg er å heller gå inn i eit kristent fellesskap, ikkje for å sjekke jenter, men for å finne deg ei spesiell jente, som du kan ha for alltid.

Tja, du finner knapt noe løsere enn gladkristne jenter som har vært forsøkt skjermet fra verden i alle år. De legger seg på rygg for et godt ord.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hjelper ikke å lukke øynene for realiteten. Ord som ludder og horebukk er ikke akkurat ord som jeg ville brukt ettersom jeg ikke ser problemet med casual sex.

 

Hva med statistikkene som tyder på at jo flere sexpartnere en kvinne har, jo mindre ser hun ut til å være i stand til å holde seg i et fast forhold? Jeg tror også det var noe med utskillelse av et hormon, som hjelper parbinding, som ble utskilt mindre jo mer tilfeldig sex en kvinne hadde. Kort sagt, det er en del vitenskapelig bevis som antyder at mye tilfeldig sex ødelegger ens evne til å danne trofaste par.

 

PUA løsningen ser ut til å være så mye utro selv at det ikke har noe å si. Er dette bra for samfunnet? Ting ser ut til å gå i oppløsning, i grunn ganske fort også, jo mer kristnedommens moral taes ut av samfunnet. Ingen gjør hverandre til ludder eller horebukk i en menighet, fordi gutten og jenta kjenner hverandres familier. Det er ikke riktig å gjøre noens datter til et ludder, du får ikke noen klapp på skuldra av moralske mennesker av å ha gjort noe sånt. Men jeg tipper umoralske gir hverandre en high five og jubler, over at de har skjendet noens datter på den måten, fordi dere tenker ikke på det sånn.

 

Det impulsivt, lite reflektert og ja, det er ondt. Ingen far vil se sin datter bli behandlet som et ludder. Det driter en PUA i, han tenker kun på øyeblikkelig nytelse.

 

 

Min opplevelse har vært at jenter flokket rundt meg i skolealder. Jeg har nok vært "pen", men viktigst av alt var jeg en "bad boy" og hadde relativt høy sosial status. Dette var nok det som trakk mest.

Men så slutter man å være et barn, man prioriterer bedre og finner dermed andre typer partnere. Begge kjønn (men jeg tror nok det kvinnelige kjønn er det som oftest endrer sin preferanse betydelig - vi menn, stort sett, setter nok veldig pris på ei stram rumpe fra dagen vi fødes til dagen vi vandrer. Mer så enn kvinner som etterhvert legger stor verdi på trygghet).

 

Det er nok ikke uten grunn at det er så mange unge alenemødre. Unge jenter er svært enkle å manipulere og tiltrekke, men de fleste modnes og blir til kvinner og innser at personlighet (og økonomi) i en mann er viktigere enn biceps og evnen til å bølle.

 

Det du ikke innser er at flere og flere menn vil over tid ikke finne seg i det. Fordi sex har gått i fra å være en potte med gull på enden av regnbuen, til å være en skitten ranet potte som tusenvis av menn har spunket i. Løsningen er å gifte seg med kvinner i fra mer tradisjonelle kulturer, ofte sør-øst asiater. De som ikke har denne muligheten velger å forbli enslige. Kvinnene ender opp med å bo alene med kattene sine.

 

Det er et digert steg bakover dere har ført inn med deres umoralske atferd. Mange av deres foreldre ville endt opp mye værre i dagens samfunn. Å bo i en boks, inne i en by, og slave for en luselønn, i en jobb du hater, helt alene, er en hverdag for alt for mange. Det er veldig avslørende at en ikke har lov til å ha dyr i disse husene, fordi det er rett og slett ikke en plass en kan bo. Og en skal kompensere med dette med å ha tilfeldig sex med folk i fra tinder og et dansegulv med så høy musikk at en ikke blir kjent med noen.

 

Jeg håper folk våkner opp og lukter røyken. Jeg tror dere ikke vil ha noe igjen for alt arbeidet med PUA, særlig med tanke på hvor mye tid dere legger inn i det, når denne fasen av livet er forbi. Der folk som har brukt tiden på noe mer produktivt vil være mil foran dere.

 

 

Det skal dog være sagt at det er flere måter å være attraktiv på. Man vil alltid ha et kort å spille på og etterhvert som man blir eldre utligner det seg.

 

Min opplevelse har vært at jenter flokket rundt meg i skolealder. Jeg har nok vært "pen", men viktigst av alt var jeg en "bad boy" og hadde relativt høy sosial status. Dette var nok det som trakk mest.

Men så slutter man å være et barn, man prioriterer bedre og finner dermed andre typer partnere. Begge kjønn (men jeg tror nok det kvinnelige kjønn er det som oftest endrer sin preferanse betydelig - vi menn, stort sett, setter nok veldig pris på ei stram rumpe fra dagen vi fødes til dagen vi vandrer. Mer så enn kvinner som etterhvert legger stor verdi på trygghet).

 

 

En attraktiv mann er ikke et sosialt konstrukt. Det er medfødt. Miljøet som vokser opp rundt en mann i dagens samfunn, som setter utseendet så høyt over personlighet, vil være et godt miljø om du er pen og et dårlig miljø om du er stygg.

 

Det strevet en normal mann har kommer i fra et samfunn hvor moral ikke er tilstede. Hvor en ikke har et fellesskap som straffer umoralsk atferd. I en menighet blir du konfrontert øyeblikkelig: Elsker du denne jenta eller vil du bare komme i henne? Fordi en skal ha meningsfulle relasjoner, en skal ikke tappe relasjonen rundt intimtet for mening. Det kommer det bare ondt ut av.

 

Eneste grunnen til at dere greier å gjøre det er at dere ikke er til stede for å se konsekvensene. Der møter aldri blikket til de bekymrede foreldrene. Disse jenten er jo barna deres.

Lenke til kommentar

Har du en link til noen av disse?

 

Det er ganske kjente studier som siteres ofte. Jeg har ikke linken til dem på meg nå, det burde ikke være vanskelig å finne dem, konservative høyre-fløyen i USA,.

 

Jordan Peterson, Stefan Moleneux, Milo Yiannopoulis, Steven Crowder. Du kan mene hva du vil om dem, men de feilsiterer sjeldent studier, de gir sjeldent falsk informasjon. Det er pro-vitenskapelige biologiske fakta, i mot sosialkonstruktivisme som er det regjerende falske paradigmet i Norge, iallefall ut i fra hvor det bevilges penger.

 

Jeg anbefaler deg også sjekke ut en youtube kanal som heter FaceAndLMR som gjør en veldig god jobb med å avsløre PUA som den bullshitten det er. De har også en video hvor de nevner studien.

 

Det ante meg foresten av du ville spørre om noe sånt. Men du må finne studiene selv, jeg bare forteller deg at sånn er det, studiene finnes, jeg kommer ikke til å lete opp og kildesitere, jeg gjør kun slikt når jeg får betalt for det.

 

Så du får velge om du vil snuse dette opp selv, da du ikke stoler på meg eller ønsker å vite mer om studiene. Altså at du tenker å lese disse 30 sidene og vet nok om tabellene til å faktisk forstå hva funnene betyr. Vet du foresten hva N står for? Vet du hva en tredjevariabel er? Vet du hvor mange former for validitet som finnes, hvilke av dem er mest relevante i denne settingen? Har du tenkt å betale pengene det koster å få tilgang til å lese forskningsrapporten?

 

Det er en rekke grunner jeg ikke gidder å kildesitere til en amatør på et nettforum. Å be etter kilde er noe en gjør fordi en vet det er tidkrevende, i håp om at den andre ikke gidder så en kan si "Jammen da er det ikke sant". Du har da google på lik linje som meg, om dette virkelig hadde vært noe du ønsket å lese, ikke bare ren retorikk, så kunne du funnet frem studien selv, derfor anbefaler jeg at det er hva du gjør.

Lenke til kommentar

Hva med statistikkene som tyder på at jo flere sexpartnere en kvinne har, jo mindre ser hun ut til å være i stand til å holde seg i et fast forhold? Jeg tror også det var noe med utskillelse av et hormon, som hjelper parbinding, som ble utskilt mindre jo mer tilfeldig sex en kvinne hadde. Kort sagt, det er en del vitenskapelig bevis som antyder at mye tilfeldig sex ødelegger ens evne til å danne trofaste par.

 

Kan tenke meg at dette heller er hva man kaller et "falskt positiv" hvor man vinkler uklar data i den retning man vil for å få ønsket utfall.

Som f,eks at kroppen venner seg til all stimuli eller at enhver positiv erfaring gir ønske om mer av det samme. (uten at jeg selv har noe konkret å gå på her annet enn at jeg vet man finner studier som "konkluderer" med hva som helst, om man ønsker)

 

PUA løsningen ser ut til å være så mye utro selv at det ikke har noe å si. Er dette bra for samfunnet? Ting ser ut til å gå i oppløsning, i grunn ganske fort også, jo mer kristnedommens moral taes ut av samfunnet. Ingen gjør hverandre til ludder eller horebukk i en menighet, fordi gutten og jenta kjenner hverandres familier. Det er ikke riktig å gjøre noens datter til et ludder, du får ikke noen klapp på skuldra av moralske mennesker av å ha gjort noe sånt. Men jeg tipper umoralske gir hverandre en high five og jubler, over at de har skjendet noens datter på den måten, fordi dere tenker ikke på det sånn.

 

Det impulsivt, lite reflektert og ja, det er ondt. Ingen far vil se sin datter bli behandlet som et ludder. Det driter en PUA i, han tenker kun på øyeblikkelig nytelse.

 

Har lite kjennskap til PUA annet enn hva jeg har lest her på forumet hvilket forteller meg at det er bullshit.

 

 

 

Det du ikke innser er at flere og flere menn vil over tid ikke finne seg i det. Fordi sex har gått i fra å være en potte med gull på enden av regnbuen, til å være en skitten ranet potte som tusenvis av menn har spunket i. Løsningen er å gifte seg med kvinner i fra mer tradisjonelle kulturer, ofte sør-øst asiater. De som ikke har denne muligheten velger å forbli enslige. Kvinnene ender opp med å bo alene med kattene sine.

 

Det er et digert steg bakover dere har ført inn med deres umoralske atferd. Mange av deres foreldre ville endt opp mye værre i dagens samfunn. Å bo i en boks, inne i en by, og slave for en luselønn, i en jobb du hater, helt alene, er en hverdag for alt for mange. Det er veldig avslørende at en ikke har lov til å ha dyr i disse husene, fordi det er rett og slett ikke en plass en kan bo. Og en skal kompensere med dette med å ha tilfeldig sex med folk i fra tinder og et dansegulv med så høy musikk at en ikke blir kjent med noen.

 

Jeg håper folk våkner opp og lukter røyken. Jeg tror dere ikke vil ha noe igjen for alt arbeidet med PUA, særlig med tanke på hvor mye tid dere legger inn i det, når denne fasen av livet er forbi. Der folk som har brukt tiden på noe mer produktivt vil være mil foran dere.

 

Sex er sex. helt naturlig. Ikke noe hellig eller magisk.

Jo mindre fordommer og mer aksept desto bedre vil samfunnet bli. toget går seint men det går fremover.

 

 

 

En attraktiv mann er ikke et sosialt konstrukt. Det er medfødt. Miljøet som vokser opp rundt en mann i dagens samfunn, som setter utseendet så høyt over personlighet, vil være et godt miljø om du er pen og et dårlig miljø om du er stygg.

 

Det strevet en normal mann har kommer i fra et samfunn hvor moral ikke er tilstede. Hvor en ikke har et fellesskap som straffer umoralsk atferd. I en menighet blir du konfrontert øyeblikkelig: Elsker du denne jenta eller vil du bare komme i henne? Fordi en skal ha meningsfulle relasjoner, en skal ikke tappe relasjonen rundt intimtet for mening. Det kommer det bare ondt ut av.

 

Eneste grunnen til at dere greier å gjøre det er at dere ikke er til stede for å se konsekvensene. Der møter aldri blikket til de bekymrede foreldrene. Disse jenten er jo barna deres.

 

I mine øyne er det ekstremt få mennesker som faktisk er "stygge". Alle har noe fint og attraktivt ved dem og man må lære seg å utnytte den siden av seg selv og ikke stadig sammenligne seg mot andre som spiller på sine egne styrker. 

Man blir helt sikkert konfrontert i en menighet. Hele poenget med religion er jo å hjernevaske, undertrykke og tvinge sine meninger og holdninger over på andre.

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar

Det er en rekke grunner jeg ikke gidder å kildesitere til en amatør på et nettforum. Å be etter kilde er noe en gjør fordi en vet det er tidkrevende, i håp om at den andre ikke gidder så en kan si "Jammen da er det ikke sant". Du har da google på lik linje som meg, om dette virkelig hadde vært noe du ønsket å lese, ikke bare ren retorikk, så kunne du funnet frem studien selv, derfor anbefaler jeg at det er hva du gjør.

Det er ikke min jobb å finne kildene på dine påstander.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva med statistikkene som tyder på at jo flere sexpartnere en kvinne har, jo mindre ser hun ut til å være i stand til å holde seg i et fast forhold? Jeg tror også det var noe med utskillelse av et hormon, som hjelper parbinding, som ble utskilt mindre jo mer tilfeldig sex en kvinne hadde. Kort sagt, det er en del vitenskapelig bevis som antyder at mye tilfeldig sex ødelegger ens evne til å danne trofaste par.

Høna og egget. Har de mange partnere fordi de ikke kan holde på et forhold, eller klarer de ikke holde på et forhold fordi de har flere partnere?

 

Det ene er ikke automatisk noe mer riktig enn det andre.

 

PUA løsningen ser ut til å være så mye utro selv at det ikke har noe å si. Er dette bra for samfunnet? Ting ser ut til å gå i oppløsning, i grunn ganske fort også, jo mer kristnedommens moral taes ut av samfunnet.

Kan du være litt mer spesifikk? Hva er det du mener går i oppløsning når du sier "ting"?

 

Ingen gjør hverandre til ludder eller horebukk i en menighet,

Ingen gjør det utenfor menigheten heller. Man gjør det selv. Ligger du med halve bygda er det ikke halve bygda som gjør deg til ludder. Det er kun du.

 

fordi gutten og jenta kjenner hverandres familier.

Og grunnen utenfor menigheten er at man ikke har lyst til å være ludder eller horebukk. Ikke bare fordi man ikke kan gjøre det skjult.

Men der har du vel forskjellen på en menighet og vanlige folk.

 

Det er ikke riktig å gjøre noens datter til et ludder, du får ikke noen klapp på skuldra av moralske mennesker av å ha gjort noe sånt. Men jeg tipper umoralske gir hverandre en high five og jubler, over at de har skjendet noens datter på den måten, fordi dere tenker ikke på det sånn.

 

Det impulsivt, lite reflektert og ja, det er ondt. Ingen far vil se sin datter bli behandlet som et ludder. Det driter en PUA i, han tenker kun på øyeblikkelig nytelse.

Litt av et kvinnesyn du har. Hva er greia egentlig? Tror du ikke kvinner er kapable til å ta avgjørelser selv og dermed er hva hun selv bestemmer egentlig en manns ansvar?

Det er vanskelig å se hvordan ellers ei dame som ligger med halve bygda er uten skyld i det.

 

Det du ikke innser er at flere og flere menn vil over tid ikke finne seg i det. Fordi sex har gått i fra å være en potte med gull på enden av regnbuen, til å være en skitten ranet potte som tusenvis av menn har spunket i.

For folk hadde seg jo ikke før i tiden, vett'u.

Det har nok skjedd litt av hvert i norske fjøs opp igjennom tidene, og når låvedansen var over og alle hadde promille over hårfestet så var nok mange små avlukker i flittig bruk.

 

Folk har ikke blitt værre. Det har bare blitt mer synlig.

 

Eneste grunnen til at dere greier å gjøre det er at dere ikke er til stede for å se konsekvensene. Der møter aldri blikket til de bekymrede foreldrene. Disse jenten er jo barna deres.

Og jenta møter aldri guttens foreldre. Men det er visst greit for deg. Det er bare mannen som kan ta ansvar, er det så?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jordan Peterson, Stefan Moleneux, Milo Yiannopoulis, Steven Crowder. Du kan mene hva du vil om dem, men de feilsiterer sjeldent studier, de gir sjeldent falsk informasjon.

Nuvel. Stefan Moleneux har vel mer enn sjeldent blitt tatt i å "pynte" på fakta for å støtte opp under hans iboende hat mot sin egen mor (som mishandlet ham på en eller annen måte) med det etterfølgende forskrudde kvinnesynet denne mannen besitter.

Men om det er ham du har hørt på, og tatt til inntekt for tørre fakta, så forklarer det endel av de tingene du har sagt tidligere hvor kvinner portretteres som evneveike og under en manns ansvar.

 

Det er en rekke grunner jeg ikke gidder å kildesitere til en amatør på et nettforum. Å be etter kilde er noe en gjør fordi en vet det er tidkrevende,

Det er kun tidkrevende dersom man ikke har kildene eller vet hvor de er.

Sagt på en annen måte da at saken er "jeg mener og huske at" og det presenteres som fakta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jordan Peterson, Stefan Moleneux, Milo Yiannopoulis, Steven Crowder. Du kan mene hva du vil om dem, men de feilsiterer sjeldent studier, de gir sjeldent falsk informasjon.

Man kan jo også nevne Jordan Peterson. Det er ingen tvil om at denne mannen besitter mye faktakunnskap som han villig deler med verden. Derimot er grensen for når det han sier slutter å være fakta og når det begynner å bli hans egne stipuleringer og ekstrapoleringer heller vage og gjort lite åpenbart.

Det er en grunn til at mange nå blir kalt hans disipler. Det er fordi de tar hans tanker, stipuleringer og ekstrapoleringer på samme linje som de fakta han baserer de på.

 

Man skal være forsiktig med å sette likhetstegn mellom person og kvalitet av informasjon de gir. Forøvrig, etter min mening, en av de største forskjellene mellom religiøse og ikke-religiøse.

Lenke til kommentar

Hva med statistikkene som tyder på at jo flere sexpartnere en kvinne har, jo mindre ser hun ut til å være i stand til å holde seg i et fast forhold?

Er det korrelasjon eller kausalitet?

 

Det du ikke innser er at flere og flere menn vil over tid ikke finne seg i det. Fordi sex har gått i fra å være en potte med gull på enden av regnbuen, til å være en skitten ranet potte som tusenvis av menn har spunket i.

Jeg tror heller samfunnet generelt, og også menn, blir mer liberale og at det blir større affekt for at også kvinner kan nyte sex. Slike som deg som prøver å piske kvinner så de ikke skal nyte sex er gammeldagse og på vei ut.

 

Jordan Peterson, Stefan Moleneux, Milo Yiannopoulis, Steven Crowder. Du kan mene hva du vil om dem, men de feilsiterer sjeldent studier, de gir sjeldent falsk informasjon. Det er pro-vitenskapelige biologiske fakta, i mot sosialkonstruktivisme som er det regjerende falske paradigmet i Norge, iallefall ut i fra hvor det bevilges penger.

Helt feil. De sprer uvitenskapelig feilinformasjon og forkaster og benekter vitenskap.

Endret av hekomo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke min jobb å finne kildene på dine påstander.

 

Jeg er ikke her for å overbevise deg, det er Jesus som dør på korset for syndene dine, ikke meg. Om dette er sant og du holder fingrene forann øynene får du bare lide og dø.

 

Tilbake til diskusjonen så kan jeg fortelle dere at 12000 for et sjekkekurs er helt idiotisk.

 

Jeg kan holde sjekkekurs for 12 000kr og garantere alle som kommer på det at de vil få kline! Det gjør jeg veldig enkelt med å bruke 6000kr på å leie inn damer til å stå inne i fest lokalet og late som at de er intressert i deg. Jeg lærer deg en eller annen dum sjekkereplikk, sånn at dama vet at du er kunden min og dermed kliner med deg. Det er jo lett for dem å kjenne deg igjen når du går med neglelakk og cowboy-hatt

 

Hvor mange prostituerte kan jeg leie for et kurs med fem stykker som betaler 12000kr hver? Jeg kan få deg til å gå rundt på festlokalet å tro at du drar damer som aldri før. Jeg ville vell fått ett skikkelig testimoniale fra dere også, dumme og frelst på sex og singelliv. De lurer dere trill rundt.

 

Og om du klager på at du ikke drar damer etter du har kommet ut til hjembygda sier jeg bare noe bullshit som "Ouuh det er mindsettet ditt, du må ha sterkere frame, kinoeskaleringen din er ujevn, oodaloopen din har for lite mojo. Kom på kurs neste helg, vennepris 10 000kr, så skal vi få fiksa det". Dette er naiv galskap, dere blir brukt av folk som utnytter ensomme frustrerte middelmådige menn, som er den grå hverdagslige massen av menn som ville hatt langt mer å vinne på at samfunn der menn og kvinner fant hverandre.

 

Dere får ikke penere damer i et samfunn der damer kan ligge med hvem som helst. Det er damene som bestemmer hvem som får noe i et slikt system. Sjekking er helt irrelevant, du kan ikke ha bra game, bare dårlig game.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...