Gå til innhold

Ken Levines neste spill byr på ny type fortellerteknikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel dette høres litt spennende ut. Valgene man tar i Bioshock er fullstendig uviktige. Med fare for å tråkke på noen tær, men Ken Levine er i mine øyne en av de mest oppskrytte og overvurderte spilldesignerne. Ikke at det er noe spes galt med spill han har laget, men fatter og begriper ikke at folk gikk mann av huse da Infinite kom. Personlig koste jeg meg mye mer med eksempelvis Resident Evil 6; spillet som alle elsket å hate....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel dette høres litt spennende ut. Valgene man tar i Bioshock er fullstendig uviktige. Med fare for å tråkke på noen tær, men Ken Levine er i mine øyne en av de mest oppskrytte og overvurderte spilldesignerne. Ikke at det er noe spes galt med spill han har laget, men fatter og begriper ikke at folk gikk mann av huse da Infinite kom. Personlig koste jeg meg mye mer med eksempelvis Resident Evil 6; spillet som alle elsket å hate....

 

Nå synes nå jeg at rent spillteknisk så var Infinite så standard som du kunne få det. Lite til ingen innovasjon eller nytenkning der. Bare point & shoot standard FPS.

 

MEN

 

Utseendet og miljøet man spilte i var fantastisk kult. Atmosfæren var særpreget og selve historien blåste sokkene av meg. Det likte jeg VELDIG godt!

Dessuten så har jeg stor respekt for Ken Levine som spillutvikler. Han kimser ikke av folk som blir fornærmet over alt og ingenting og er en som mener at man MÅ ha frihet for å uttrykke seg som man vil i spillmediet. (les: gamergate)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...