Gå til innhold

I Hitman 2 kan du konkurrere direkte mot en annen spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hitman 2. Teit navn. Jeg liker når spillserier fortsetter å bruke tallnavn hvis de har brukt det, slik som Final Fantasy XVII, Dragon Quest XI, Might & Magic VIII og Civilization VI. Om utgiverne synes det blir får traust så har jeg forståelse om det kutter tallet og bare gir spillet et nytt navn. Men denne trenden med å prøve å late som om de nye spillene er ferskere enn de er med å bruke om igjen de gamle navnene synes jeg lite om.

Endret av Mithridates VI
Lenke til kommentar

Hitman 2. Teit navn. Jeg liker når spillserier fortsetter å bruke tallnavn hvis de har brukt det, slik som Final Fantasy XVII, Dragon Quest XI, Might & Magic VIII og Civilization VI. Om utgiverne synes det blir får traust så har jeg forståelse om det kutter tallet og bare gir spillet et nytt navn. Men denne trenden med å prøve å late som om de nye spillene er ferskere enn de er med å bruke om igjen de gamle navnene synes jeg lite om.

 

Jeg følte det samme angående Red Dead Redemption 2, siden de kunne godt fulgt opp med navne-formatet fra Red Dead Revolver-Redemption-R-et eller annet. Hitman er veldig likt, men jeg skjønner hvorfor de går for "2" istedet, siden de vil skille serien vekk fra de øvrige titlene, som et symbol på at serien har en ny retning de følger.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...