Gå til innhold

Shemale tråden - Post dine beste shemalebilder


Anbefalte innlegg

 

Er dette for personer som ønsker og være streit, men innerst inne har mest lyst på kuk? Eller hva er greia? xD 

Det føste kan ikke jeg svare på. Det andre kan jeg svare på, skal fungere samme som denne tråden Den brystfagre tråden - Post dine beste puppebilder. Bare at det har med shemale å gjøre. :wee: :wee:

 

 

Da på lik linje som har vært diskutert i puppe/rompe tråden eller hvor det var (husker ikke helt), vil det være greit at kjønnsorgan vises så lenge det 1. at det ikke er det som er i fokus og 2. varsles om det og at det ligger i spoiler? Hadde vært litt artig å høre om alle de som synes det var greit i den diskusjonen støtter det i denne diskusjonen  :)  Like vilkår for alle og enhver, helt klart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Er dette for personer som ønsker og være streit, men innerst inne har mest lyst på kuk? Eller hva er greia? xD 

Det føste kan ikke jeg svare på. Det andre kan jeg svare på, skal fungere samme som denne tråden Den brystfagre tråden - Post dine beste puppebilder. Bare at det har med shemale å gjøre. :wee: :wee:

 

 

Da på lik linje som har vært diskutert i puppe/rompe tråden eller hvor det var (husker ikke helt), vil det være greit at kjønnsorgan vises så lenge det 1. at det ikke er det som er i fokus og 2. varsles om det og at det ligger i spoiler? Hadde vært litt artig å høre om alle de som synes det var greit i den diskusjonen støtter det i denne diskusjonen  :)  Like vilkår for alle og enhver, helt klart.

 

Jeg mener at det det skal stå i Retningslinjer om at det kan spoiles, så lenge det ikke bildet strider med norsk lov da. Hvis jeg ikke husker helt feil da!! :hmm: Så lenge det ikke har noe med sex og gjøre da, da blir det garantert fjernt. Slik jeg har forstådt det. :wee:

 

24980c97c899fa9463208486d2564538.jpg

Endret av TheDarkSeeds - SCM
  • Liker 1
Lenke til kommentar

01.jpg

 

 

Denne tråden ble tydelig vis ikke så populær. Men det er greit. :wee: Dere som er spesielt interesserte, bare post dere. :wee:

 

 

 

01.jpg

 

 

 

Hvor mye hormoner, eller hva slags mat må du spise for å få den typiske kvinnelubbenheten?  :)

 

 

Når postes de bildene hvor det omtrent ikke går an å skille om det er en shemale eller kvinne? Finnes vel en og annen raritet på det også. Veldig mandige bilder til nå.

 

Hvorfor lurer du på det? :eek: :eek: Denne tråden er jo ment for Shemale bilder.

Lenke til kommentar

 

 

Når postes de bildene hvor det omtrent ikke går an å skille om det er en shemale eller kvinne?

 

Forstår ikke hvorfor det er så vanskelig å ta for deg. Er jo egentlig litt fascinerende at noen kommer relativt nær kvinneutseendet, mens andre ser ut som dårlige drag queen gjengivelser, evt. shemale gateprostituerte som gjerne kan se helt grusomt "mislykket" ut. Er det et sted det spriker enormt, så er det jo nettopp på slike shemales.

 

Ikke for å henge ut noen. Han her f.eks. har jo gjort et hederlig forsøk tross aldersulempen og den brede skulderbredden som han ble utlevert:

 

32262680214_e54df846cf_b.jpg

 

 

Skal svært lite til for å finne noe som er "jæklig styggt", igjen ikke for å henge ut, men for eksempelets skyld:

 

mylena-fucks-him-hard-7.jpg

 

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...