Gå til innhold

Mystisk Metal Gear-annonse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med fare for å slå hull på bobla til folk som tror dette er et tegn til at MGS4 kommer til 360.

Legg merke til de to uttropstegnene (!) på sia, og hvordan de staver Acid

http://en.wikipedia.org/wiki/Metal_Gear_Acid

Bare mine tanker...

 

Absolutt. Det har også blitt spekulert i at det er et nytt AC!D laget spesielt for iPhone, derav i'en.

Noe lignende som Metal Gear Acid Mobile muligens. :hmm:

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

PØH MGS trenger ikke bli nedgradert for å få plass i Xbox 360, hvis det kommer kan jeg jo Installere det på min 120 GB Hardisk på xboxen. LOL

 

Tror microsoft Taktikken her blir en haug med 8 GB DVder som man kan putte i hardisken, da selger de vel flere 120 GB hardisker?

 

60 Gb har blitt standard på vanlige xboxer som selges i dag.

 

Fra før har jeg innstallert.

 

- Gears of War

- Gears of War 2

- Mass Effect

- GTA IV

- Halo 3

- Battlefield Bad Company

- Guitar hero III

- COD 3

- Perfect Dark Zero

- Burnout Paradise

- Rock Band 2

- Saints Row 2

 

EDIT: har bare rundt 30 GB plass igjen så hvis MGS tar mer enn 30 GB sletter jeg mer enn Call of duty 3 det er blitt gammelt..hehe noen spill kan jo spilles fra platen

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Grønnfargen kan også være en henvisning til "Ac!d" (syre = grønn) og dermed kanskje gjøre litt gjøn med Xbox fans.

 

Nja, tviler på det.

Å gjøre gjøn med potensielle kunder er vel ikke akkurat den beste markedsførings strategien, og er vel å be om backlash fra fansen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Seriøst jeg elsket Metal Gear Solid 1 og 2 på Playstation.

 

men jeg har ikke råd til Playstation 3, jeg er en gammel snake fan men har Xbox 360 fordi det er billigere.

 

Slik er min historie..

 

Commandore 64> Nintendo 8 Bit>Amiga>flere Nintendoer>Playstation 1> Playstation 2> Xbox 360>???

 

Legg merke til at jeg aldri har hatt Xbox 1 fordi det var prisen på PS3 som tvang meg til å migrere til Xbox 360 fra Playstation 2

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...