Gå til innhold

No Man’s Sky-utvikleren bryter stillheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt off-topic, men jeg er veldig glad at dette spillet eksisterer. Hvis ikke hadde jeg ikke lært meg til å slutte med forhåndsbestillinger.

 

Har i tillegg sluttet å se trailere / gameplay for spill jeg gleder meg til. Venter heller på anmeldelser å tar det der i fra.

 

Takk Hello games.

 

Når det er sagt regner jeg med at No man's sky vil bli et bra spill når det er ferdig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg klarer ikke helt å se hvilken funksjon eller nytte man vil ha av basebygging i spillet, da spillets mål er jo å fly fra planet til planet inn mot midten av galaksen. Man besøker jo aldri samme planet to ganger....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt å se hvilken funksjon eller nytte man vil ha av basebygging i spillet, da spillets mål er jo å fly fra planet til planet inn mot midten av galaksen. Man besøker jo aldri samme planet to ganger....

Ikke jeg heller. Det jeg skulle likt er skikkelig multiplayer og masse forskjellige side-quests på de ulike planetene som man kan samarbeide på. Og planetene trenger også litt forbedringer da det kun er 4-5 forskjellige. Jeg tok med god tid med og utforske de første planetene jeg var på, og etter det ble det bare gørr kjedelig da de er omtrent helt like alle sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg klarer ikke helt å se hvilken funksjon eller nytte man vil ha av basebygging i spillet, da spillets mål er jo å fly fra planet til planet inn mot midten av galaksen. Man besøker jo aldri samme planet to ganger....

Ikke jeg heller. Det jeg skulle likt er skikkelig multiplayer og masse forskjellige side-quests på de ulike planetene som man kan samarbeide på. Og planetene trenger også litt forbedringer da det kun er 4-5 forskjellige. Jeg tok med god tid med og utforske de første planetene jeg var på, og etter det ble det bare gørr kjedelig da de er omtrent helt like alle sammen.

 

Enig. Du legger fort merke til likheter og variasjoner på planetene. Skal ikke mange solsystemer (og planeter) til.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt å se hvilken funksjon eller nytte man vil ha av basebygging i spillet, da spillets mål er jo å fly fra planet til planet inn mot midten av galaksen. Man besøker jo aldri samme planet to ganger....

 

Ikke bare besøker ikke du samme planeten to ganger, sannsynlgiheten for at noen andre besøker planeten du har base på er jo helt minimal.

 

Det er vel ellers ikke noen god grunn for å velge en spesifikk planet å bygge base på, da hele tema til spillet er å utforske nye planeter...

Lenke til kommentar

Her varmes det opp til årsmøte i grinebiterforeningen ser jeg..

 

 

Jeg koser meg med spillet jeg. :)

 

Det blir knapt nok en økt i uka men det er umulig for meg å bare spille en halvtime, klarer ikke rive meg løs før lenge etter at kuene har kommet hjem!

 

 

Selvfølgelig er det ting som er rart, eller som helt klart kunne vært bedre men jeg tar meg selv i å stadig humre over alle de rare skapningene jeg møter, alt fra T-Rex med insektøyne til mannevonde sinnakrabber og bompibjørner med papegøyenebb. Når det er sagt så er det noe grunnleggende rart med dimensjonene i spillet, planeter ser bare alt for store ut på avstand men når du er der så virker de for små. Dessuten er det veldig rart hvordan du finner spor etter sivilisasjon *overalt* men ingenting som kan minne om byer eller tettsteder. Mulig det siste blir forklart etter hvert.. Dessuten skulle jeg *gjerne* hatt et skikkelig kart. Frustrerende å ha full Inventory og ikke finne tilbake til den handelsstasjonen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...