Gå til innhold

Fjerne mensenflekker fra overmadrass.. how to?


guyChed

Anbefalte innlegg

Minuset med dobbeltseng, især når man ikke opererer med faste plasser. Vet noen her om et middel som fjerner slike ulumskheter fra madrasser o.l? Det er snakk om flere års inntørkede blodflekker, så det er med grunn jeg begynner å miste håpet. Men NOE må da være sterkt nok til å fjerne slikt, det er vel bare jeg som ikke har oppdaget det. Hvem sitter på informasjonen om dette middelet? Jeg vil be deg være så utrolig grei og gi meg navnet på det samt hvor det kan bestilles, ev. kjøpes, fra - og på forhånd jævlig stor takk :)

 

Finnes det ikke, må da i hvert fall en eller annen kjemiker her inne være i stand til å finne opp ett. Men da forventer jeg å få deler av inntektene, for patenten er min! :D

Endret av guyChed
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil annbefale deg og google litt om dette. Det finnes tusenvis av kjerringråd rundt om på nettet.

 

Denne har en grei oppskrift på blodfjerner: Link

 

Jeg kan anbefale den fra sist jeg hadde et lite uhell med en kniv og fikk blod på t-skjorten og buksa mi. (Brukte hydrogen peroksid for og fjerne flekken.)

 

Men bare pass på at du ikke mikser noe sammen som vil skape en kjemisk reaksjon (Feks: Salmiakk og klor) :p

 

En annen ting er at du bør være nøye med og ikke bruke for mye av ting som etterlater lukt.

Det er ikke serlig godt kan jeg tenke meg og sove i lukten av Salmiakk eller eddik.

Endret av WilliamAR
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...