Gå til innhold

Ny GTA IV-trailer i dag (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

synes dette så veldig bra ut. teksturene ser elendige ut, men noe annet er det vel ikke å vente fra ett 360 spill.

8967311[/snapback]

:roll:

8968378[/snapback]

 

What he said.

 

"noe annet er det vel ikke å vente fra ett 360" - Digger dere folk som sier sånt. Bare ooooser kunnskap av dere. :D

...Skal man klage, så skal man klage på PS3'en, som i alt for mange spill faktisk viser seg å ha en akkurat lik, om ikke enda dårligere grafikk enn 360'en. Dette til tross for at den er dobbelt så dyr.

 

...Likte forresten traileren. Kul stemme på hovedkarakteren. En slags russisk Ray Liotta. Liotta hadde stemmen til Vercetti i Vice City. Artig sammentreff. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke tenke meg at blir forskjell mellom xbox360 og ps3 versjonene. Rockstar pleier å legge sjela si i spillene de produserer, og jeg er ganske sikker at begge versjonene er optimalisert. Hvis du derfor synes at xbox versjonen har "stygg" grafikk så er sannsynligheten stor for at ps3 versjonen også har det.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke tenke meg at blir forskjell mellom xbox360 og ps3 versjonene. Rockstar pleier å legge sjela si i spillene de produserer, og jeg er ganske sikker at begge versjonene er optimalisert. Hvis du derfor synes at xbox versjonen har "stygg" grafikk så er sannsynligheten stor for at ps3 versjonen også har det.

8970443[/snapback]

 

 

jesus, les posten min da.

 

og jeg har heller ikke sagt at noen konsoll har stygg grafikk.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Konsollene er da sterke nok de. Joda, av og til får vi "slappe" teksturer på bakken, etc - men det tror jeg nesten gjelder utviklerne i like høy grad som det gjelder selve konsollen. Både PS3 og Xbox 360 er temmelig kraftige, og jeg tror nok de bare lider av barnesykdommer, helt til noen kommer og viser de andre utviklerne hvordan jobben skal gjøres. Sånn var det med Xbox og PS2 også. De bedre spillene kom jo ikke før en god stund senere. PS3 spill vil se bedre ut om et år eller to, noe som beviser at konsollen er mer enn kraftig nok til å kunne kjøre spill med mye penere grafikk enn den vi er vant til i dag. Det er bare utviklerne som ikke har dreisen helt enda.

Lenke til kommentar
Konsollene er da sterke nok de. Joda, av og til får vi "slappe" teksturer på bakken, etc - men det tror jeg nesten gjelder utviklerne i like høy grad som det gjelder selve konsollen. Både PS3 og Xbox 360 er temmelig kraftige, og jeg tror nok de bare lider av barnesykdommer, helt til noen kommer og viser de andre utviklerne hvordan jobben skal gjøres. Sånn var det med Xbox og PS2 også. De bedre spillene kom jo ikke før en god stund senere. PS3 spill vil se bedre ut om et år eller to, noe som beviser at konsollen er mer enn kraftig nok til å kunne kjøre spill med mye penere grafikk enn den vi er vant til i dag. Det er bare utviklerne som ikke har dreisen helt enda.

8971262[/snapback]

 

 

Vel, jeg snakker om denne generasjonen spill(altså det som kommer ut året). Det blir vanskelig for meg å kommentere grafikk på spill som kommer om 3-4 år. da ingen vet, blir det uansett påstand mot påstand.

 

vi får se ;)

 

PS, har sett traileren over 20 ganger nå :p

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

GTA er jo konge serie av filmer!! Men jeg synes det er utrolig kjedelig at den ventet 1 år fra det kom til konsoll til PC fikk det. Jeg forstår dette litt, thepriatebay bytta jo logo til san andras bay når dette kom ut. Men etter som jeg har forstått er jo piratkopiering til 360 og P3 mer utbrett (vanlig?) enn til xbox og P2..?

 

 

Videre, GLEDER MEG SOM BARE F*EN! Men håper at det kommer til PC tidlig, jeg liker ikke GTA uten mus egentlig.

Lenke til kommentar
Da synes jeg det er enda dårligere gjort!! Jeg kunne forstå hvis det var pga piratkopiering, da det er flere som kjøper spill til konsoll enn PC. Men vis det bare er det at dem ha solgt seg til sony/microsoft så *spyttpådem*  :thumbdown:

8975971[/snapback]

Sånn er spillbransjen, noen lider alltid. ;)

 

Glad jeg sitter med X360 og får GTA med en gang og i tillegg nedlastbare episoder jeg. :love:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...