Gå til innhold

Ny GTA IV-trailer i dag (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare meg, eller sliter de litt med frameraten i disse trailerene? Det vil ihvertfall tilsi gameplay. Men den frameraten var ikke god. Han virket også mer "sjefete" og kravstor en jeg hadde sett for meg tidligere.. Hadde sett for meg han som en liten "lakei-ish" kar. Annet enn det, telefonen og at den var en smule kort var den kul. Passende musikkvalg! :yes:

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å kommentere framerate når spillet ikke kommer før oktober? spillet er ikke ferdig...

8964813[/snapback]

 

Det er fortsatt en trailer, uansett hvor lenge det er til spillet kommer. Da vil jeg heller ha mindre eyecandy og 30fps stabilt (ja, 30 fps holder i masser for spill som gta. er en fin tråd hvor folk hater hverandre ang fps, så jeg tar ikke det mer opp her) og uten hakking. Men det er nå bare meg. ;)

Lenke til kommentar

synes dette så veldig bra ut. teksturene ser elendige ut, men noe annet er det vel ikke å vente fra ett 360 spill.

 

Flott at man bruker hjelm på sykkel, det var litt urealistisk å kjøre 300kmt uten hjelm i SA, selv klarer jeg ikke å passere 70kmt før det blir uutholdelig med åpen visir.

Lenke til kommentar

Spillet kommer til å bli bra samma hva. Jeg elsker det faktumet at man spiller en iskald russer som faktisk tar litt styring ettersom man i alle de andre gta spillene bare har spillt en som gjør det han får beskjed om. Settingen er litt mer kald og røff og det skal visst ikke være like lett å bryte seg inn i en bil, tror man må knuse ruta osv:D Noe jeg kommer til å elske. Liker det med hjelm, men spørsmålet er hvordan de har gjort det med å ta på og av seg hjelmen. Det blir litt teit hvis man setter seg på sykkelen og poff så drar man frem en hjelm ut av løse lufta. Det kan jo være de har gjort det sånn at det er "surra" fast en hjelm på baksetet eller at han på et stilig vis denger han som sitter på og snatcher hjelmen hans.

 

Irriterer meg det med at downloadable content er 360 eksklusivt, ikke det at jeg har noe imot at xbox spillere får det, men det er den typisk snørrete oppførselen til xbox avdelingen til microsoft som irriterer. "Se, vi har sikra oss eksklusive episoder ved å punge ut millioner bare for å vise at vi er bedre enn sony" Skjønner at de må krige litt og at sony ikke er en engel selv, men det svir litt å gå glipp av noe sånnt. Uansett kommer det ikke før til nyåret og da har jeg vel spilt ferdig og driver med Assassin's Creed/Metal Gear Solid 4/Star Wars: Force Unleashed.

Lenke til kommentar
Spillet kommer til å bli bra samma hva. Jeg elsker det faktumet at man spiller en iskald russer som faktisk tar litt styring ettersom man i alle de andre gta spillene bare har spillt en som gjør det han får beskjed om. Settingen er litt mer kald og røff og det skal visst ikke være like lett å bryte seg inn i en bil, tror man må knuse ruta osv:D Noe jeg kommer til å elske. Liker det med hjelm, men spørsmålet er hvordan de har gjort det med å ta på og av seg hjelmen. Det blir litt teit hvis man setter seg på sykkelen og poff så drar man frem en hjelm ut av løse lufta. Det kan jo være de har gjort det sånn at det er "surra" fast en hjelm på baksetet eller at han på et stilig vis denger han som sitter på og snatcher hjelmen hans.

 

Irriterer meg det med at downloadable content er 360 eksklusivt, ikke det at jeg har noe imot at xbox spillere får det, men det er den typisk snørrete oppførselen til xbox avdelingen til microsoft som irriterer. "Se, vi har sikra oss eksklusive episoder ved å punge ut millioner bare for å vise at vi er bedre enn sony" Skjønner at de må krige litt og at sony ikke er en engel selv, men det svir litt å gå glipp av noe sånnt. Uansett kommer det ikke før til nyåret og da har jeg vel spilt ferdig og driver med Assassin's Creed/Metal Gear Solid 4/Star Wars: Force Unleashed.

8967398[/snapback]

 

Det gjelder da virkelig ALLE konsolleverandører. Tror du Sony er noe bedre? Tør jeg minne deg på de foregående GTA spilla. Denne gang vant MS budrunden. Get over it.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...