Gå til innhold

Ny GTA IV-trailer i dag (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eg synes me fikk sjå masse nytt egentlig..

 

ruta på bilen får hull alt etter kor kula treffer, nico bruker hjelm når han kjører sykkel, du kan henge etter kun armene etter en lastebil, helikopter..;)

 

ellers, det blir eit megaspill..! hadde egentlig ikkje tvilt på det heller, grafikken er kraftig oppdatert. stødig framerate er eit nøkkelord her..

 

kudos til R* viss dei klarer og mekke sammen eit spill med så masse detaljer og holde stabil fps..

 

men med tanke på kva dei klarte med ps2 versjonen der dei hadde 8mb-16mb? grafikkminne og rutte med, da er 256mb eit stort steg opp..

Lenke til kommentar

Jeg tror nok Rockstar er ganske så sikre på at gtaIV kommer til å bli en suksess og derfor tror jeg heller ikke at de jobber så ekstremt hardt med trailerene de legger ut. Men som alltid er det deiligst å spille et spill og finne ut av ting selv enn å vite en hel bunch om det før man kjøper det. Lettere å bli skuffa av å spille noe man har sett masse trailere av enn et man ikke vet noe om.

 

Blir nok bra uansett

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke kan se HD versjonen i VLC?

8964244[/snapback]

ja :p.

 

seriøst, jeg blir overrasket over folk som faktisk syter over en trailer. Rockstar er på ingen måte obligert til å vise noe som helst, og når de gjør det er det bare klaging. "ikke mer?" buhu, grin mere.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke kan se HD versjonen i VLC?

8964244[/snapback]

ja :p.

 

seriøst, jeg blir overrasket over folk som faktisk syter over en trailer. Rockstar er på ingen måte obligert til å vise noe som helst, og når de gjør det er det bare klaging. "ikke mer?" buhu, grin mere.

8964299[/snapback]

Kommer bare masse rare farger her :hmm:

 

Men fikk sett flashversjonen. Synes det var en bra trailer jeg. Stilig at de viste frem at det ble merker når man skyter på ting, og at det ikke bare knuses slik som før.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...