Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Felt, faktisk. Av frykt for at folk ikke legger merke til det (selv merker jeg aldri når noen endrer posten sin), skriver jeg en ny post.

 

Jeg har erfaring med depresjoner, både midt oppi dem og på utsiden. Jeg har også en mening om samliv, og er i stand til å snakke om det. Jeg er for det meste åpen til alle samtaleemner, jeg eier ikke fordommer. Jeg er en ellers snill og kjekk gutt, som finner tid til de fleste :)

Jeg har selvsagt tider der jeg ikke er pålogget, men da er jeg som regel i stand til å sende en sms eller 10 :) Jeg har Djuice Nonstop, så penger er ikke noe problem der.

Lenke til kommentar

Positivt tiltak dette her. Jeg er også villig til å stille på i en "man to man" talk. Jeg mener selv at jeg har en egen evne til å forstå folks situasjon. Jeg er ikke spesielt høytidelig..prøver å være litt humoristisk, ja rett og slett en du kan snakke om hva du vil om..ikke misforstå meg..Jeg er ingen mirakelmann..

 

Jeg er helt uten fordommer. Ser ikke på homfile, invanndrere(ikke misforstå), narkomane som noen mindreverdige. Jeg er en 18åring fra stavanger og har stor omgangskrets, har også dame. Jeg ser på meg selv som en solid og snill kar som føler meg trygg på meg selv og andre. Hvis du lurer på noe så kan jeg gi tips om dagligdagse ting som mote, sjekking, trening(styrketrening), gitar osv. Hvis noen er ensome..snakk.. Jeg liker å snakke med andre mennesker. Det gir meg mye i form av glede. "Eg e isje et rævhål" som me seie på stavangersk:D

 

Bare ta kontakt på PM.

Endret av Lock
Lenke til kommentar
Er forresten jente og 18 år gammel. Send meg gjerne en pm så får du mailen min :)

Singel? 18år? Forbered deg på litt spam :)

 

Hyggelig å se folk stiller opp. Personlig har jeg blitt kjent med personer på forumet av tilfeldigheter eller rariteter, som har skaffet meg minst en veldig god samtalepartner :)

Lenke til kommentar

Stiller meg til disposisjon:) Gutt på 18 år som ønsker å hjelpe andre med hva enn det måtte være.Er åpen,snill og har ingen dumme fordommer. Har en evne til å sette seg inn i en annens situasjon. Vet veldig godt hvordan det er å bli mobbet og tilsidesatt. Send PM dersom det skulle være noe så får du mail adressen min :) Glad for å kunne hjelpe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...