Gå til innhold

Xbox 360 forduftet fra storbutikker (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, fordi Norges Microsoft representant vil kunne avsløre at det vil komme en Slim modell. Troverdig? Ehhh...

Det er selvsagt naturlig at de ulike representantene i ulike land har slik informasjon, ja. Hvis ikke blir det uhyre vanskelig å planlegge en langsiktig strategi lokalt.

 

Man ser jo at en rekke spill og teknologi blir avslørt i "obskure" land stadig vekk. Vi hadde jo en sak for noen år siden som avslørte Brütal Legend, det var via norske kontakter.

 

Jeg vet ikke hvilken kunnskaper du sitter på som kan avvise dette under hånden.

Lenke til kommentar

@McGroven:

 

Tror ikke det var helt slik han mente det. Det kommer ofte avsløringer fra obskure land ja, men det er vel sjeldent at en ansatt representant for et stort, verdensomspennende firma som MS skal avsløre noe av dette kaliberet (som mest sannsynlig skal annonseres i et litt større format, som tja, la oss si E3) dersom det faktisk stemmer.

 

Jeg har i hvert fall vanskelig for å tro at han hadde svart helt ærlig "ja" dersom det faktisk viser seg at dere traff spikeren på hodet med spørsmålet :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvilken kunnskaper du sitter på som kan avvise dette under hånden.

 

Greit, jeg har ingen forutsetninger til å vite om dette stemmer eller ikke.

Likevel er det naturlig å anta at han ikke ville avslørt Slim modellen bare fordi noen spør. Blir som om Russland skulle bekrefte at de spionerer på USA bare fordi Stoltenberg spør.

 

Tony Renstrøm sa ikke noe om at ryktene om slim-modellen er falske. Interessant.

 

My point

Endret av Joakim vas Normandy
Lenke til kommentar

Dette hørtes litt guffent ut.

 

Ved å si at Microsoft ikke "gidder" / ikke vil levere xbox 360 før til høsten pga. av Xbox "slim" vil se at mange iløpet av sommeren som har tenkt å kjøpe en xbox kanskje vil gå til kjøp av en playstation 3 istedet for.

 

Jeg finner ikke noen punkter de tjener faktisk på å ikke levere xbox før til høsten derfor tror jeg faktisk at det rett og slett er leveringsproblemer.

Lenke til kommentar

Jeg tror mr Tony Renstrøm fra Microsoft ikke sier sanheten, eller jeg håper han ikke gjør det og det av 2 grunner.

 

* Den første og mest sansynlige grunnen for min del er MS kommer med en slim avdukning om 4 uker og at lansering av denne maskinen er dager/uker unna etter E3.

 

* Den andre grunnen og dette er den kjipe er at MS har driti skikkelig på draget, og leverings stans i flere uker er jo ikke annet en en fadese og tap av utrolig mye penger og kunder. Noe jeg ikke tror MS bare fnyser av og hadde tatt så lett på.

For dette er en situasjon som har vært allerede nå i kanskje nesten 1mnd eller mer, spesielt hos Elkjøp....det er snakk om mye penger som MS "taper".

 

 

Men vi kan gjette til krampa tar oss, jeg bare synes leverings unskyldningen var noe tynn og om det hadde vært fakta så burde endel varsels lamper for folk med en viss økonomisk rettnigsans våkne opp og rope VARSKO HEI!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...