Gå til innhold

Nytt Prince of Persia på vei (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Håper på mer plattform jeg, det var det som gjorde Sands of Time til en såpass hyggelig spillopplevese. Oppfølgerne minner jo mer om vanlige hack'n'slash enn noe annet, og slikt har vi nok av allerede.

Lenke til kommentar

Håper de ikke tar med "quike kill"-systemet, det gjør spillet litt for enkelt synes jeg. Hvis de lager en fin flytt mellom slåsskampene(som i oppfølgerne) men med mer platform som i enern så kan dette bli et bra spill(vel det blir vel et bra spill uansett fordi det er prince of persia:D)

Lenke til kommentar

De burde lære av Tomb Raider Anniversary og ha mindre slossing, et kampsystem som faktisk fungerer og mye mer utforsking og gåter. Jeg likte Sands of Time de få gangene vi ikke sloss, men de to neste ble ganske kjedelige. Når kampsystemet i tillegg ikke fungert noe særlig ble det bare for dumt.

 

Eller hvorfor ikke lage et 2d plattformspill som de første, men med dagens teknologi og grafikk? Da trengs mye mindre ressurser til å lage bakgrunnen og omgivelsene, så selve spillet kan se mye bedre ut og likevel ha lavere systemkrav. Men så var det jo dagens unge, da. Hvor mange under tjue ville ha vurdert å kjøpe et slikt spill egentlig? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

@thecrow77: Orginalen har fått en remake på Xbox Arcade, en av de beste remakene jeg har sett faktisk, spesielt når man tar alderen til spillet i betraktning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Får håpe de fjerner emo stilen hans. Som mange har sagt, jeg synes også at sands of time var best, men jeg har ikke spilt two thrones enda.

Håper på en fin historie igjen, sammen med nye og orginale platform og puzzle elementer.

Two thrones er i grunn værst i mine øyner. Spillet hadde muligens en smule mer plattformelementer, men det ble i stor grad ødelagt på grunn man ofte får et tidspress på seg, skal ikke røpe for mye... Det gjorde at man da bare måtte haste seg gjennom hinderne, ofte uten å være i særlig kontroll, resultatet var prøve-og-feile-metoden. Rent story-messig var spillet en fin avslutning på triologien, og er hva som redder spillet fra total katastrofe for min del.

Lenke til kommentar
@thecrow77: Orginalen har fått en remake på Xbox Arcade, en av de beste remakene jeg har sett faktisk, spesielt når man tar alderen til spillet i betraktning.

 

Vet jo det selvsagt, men tenk om de lagde et helt nytt 2d-spill i samme lengde som Sands of Time og de andre med dagens teknologi og solgte det som et vanlig spill? Det kan høres kjedelig ut, men om de slipper å tenke så mye på grafikk og kontroller kan de gå amok med resten, som fysikk, kampsystem, gåter og så videre og fremdeles ha relativt lave systemkrav. Tenk noe ala´Castlevania: Symphony of the Night, men med Prince of Persia, DX10-grafikk og fysikken fra Crysis. :)

Lenke til kommentar
Håper på mer plattform jeg, det var det som gjorde Sands of Time til en såpass hyggelig spillopplevese. Oppfølgerne minner jo mer om vanlige hack'n'slash enn noe annet, og slikt har vi nok av allerede.

 

Sands of Time likte jeg innmari godt, ikke bare var det kult gameplay, fine oppgaver og en snedig måte å fortelle historien på, men det hadde også en grafikk som var veldiog passende, liksom drømmende til tider.

 

The Warrior Within var en gedigen skuffelse, jeg kom til noe flyvegreier tidlig i spillet og da var det slutt. Det tredje spillet har jeg aldri ofret en tanke.

Lenke til kommentar

Warrior within hadde jo utrolig kjipe bosser og ubalansert vanskelighetsgrad, det føltes ihvertfall slik når jeg spilte normal. Likte ikke så mye å lete etter hvor man skulle gå heller. Uansett:

 

 

newpop.jpg

 

the game's an all-new story, with no relation to previous titles, it'll feature an open-world element, and will place emphasis on challenging 1v1 fights instead of the standard hack-n-slash fare. All that (and a lot more) sounds terribly exciting, so please, hit the link below for the rest of the translated info.

 

Mer

 

Utvikles av ubisoft montreal (assassoms creed og sands of time), så det lover ihvertfall bra.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...