Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Se TV på nett.


Anbefalte innlegg

Jeg  lurer på hvordan en skal kunne de TV (programmene) på nettet. Jeg har TV2-sumo og da kan jeg se det på nettet. Jeg har også Viasat Sport og har da Viaplay to go. Dermed kan jeg se Viasat kanaler på nettet. Og NRK har jeg funnet frem til på nettet. Men så Eurosport, MAX og TVNorge. Etter det jeg forstår er det kun mulig å se disse på streaming (i så fall hvilken streaming er best), hvis en ikke betaler da ? Jeg har Canal Digital kabelTV og T-We boks. En pakkeløsning som er fast for alle i blokka der jeg bor, inkludert Viasat Sport. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående Canal digital sin app T-We  så står det :

"Du bruker samme brukernavn og passord som på Min side hos Canal Digital Kabel for å få tilgang til T-We der du er." Så hvis det ikke fins T-We boks der jeg er, så funker det ikke. Det jeg mente var at jeg har denne boksen hjemme. Det samme er vel da tilfelle med TV2-sumo. Men jeg har nok T-We Plus, kanskje det er noe som jeg kan ta med meg ? Skal ta en titt på det. Dessuten er det kanskje noen som vet om bra streamingtjeneste på nett når det gjelder sport/fotball ?

Endret av merterje
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...