Gå til innhold

Populær PUBG-streamer ble bannlyst for å ha spilt med juksemaker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde ha stengt kontoen hans permanent spør du meg. :) 

 

 

 

Om de bare kunne ordnet jukesproblematikken en gang for alle. Uten å måtte sende ut 25 mb patcher annenhver time.

Det går nok ikke nei. folk som lager juks finner alltid en vei rundt sperringene dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke hvis de legger anticheat bort fra klienten?

Litt usikker på hva du mener med det? 

At de skal ha et eget program som kjører separat fra klienten?

 

Vil det hjelpe noe da? Nå er jeg ikke noen ekspert på feltet, men dersom det var en "enkel" løsning, så ser jeg jo for meg at man hadde hatt dette på plass allerede?

 

Man har jo andre systemer i dag som "Easy Anti Cheat"  til andre spill (CS:GO ol), uten at det har løst problemet etter hva jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar

Litt usikker på hva du mener med det?

At de skal ha et eget program som kjører separat fra klienten?

 

Vil det hjelpe noe da? Nå er jeg ikke noen ekspert på feltet, men dersom det var en "enkel" løsning, så ser jeg jo for meg at man hadde hatt dette på plass allerede?

 

Man har jo andre systemer i dag som "Easy Anti Cheat" til andre spill (CS:GO ol), uten at det har løst problemet etter hva jeg har fått med meg.

Mener at de burde ha anticheat-systemet sitt på serversiden istedet for hos klienten (våre PCer). Da blir det vanskeligere å omgå det, og vi slipper disse patchene i det uendelige. De burde ihvertfall prøve det siden det anticheat-systemet de har nå ikke funker litt en gang. Aner ikke hvorfor de ikke har gjort det fra the get-go.

Lenke til kommentar

 

Litt usikker på hva du mener med det?

At de skal ha et eget program som kjører separat fra klienten?

 

Vil det hjelpe noe da? Nå er jeg ikke noen ekspert på feltet, men dersom det var en "enkel" løsning, så ser jeg jo for meg at man hadde hatt dette på plass allerede?

 

Man har jo andre systemer i dag som "Easy Anti Cheat" til andre spill (CS:GO ol), uten at det har løst problemet etter hva jeg har fått med meg.

Mener at de burde ha anticheat-systemet sitt på serversiden istedet for hos klienten (våre PCer). Da blir det vanskeligere å omgå det, og vi slipper disse patchene i det uendelige. De burde ihvertfall prøve det siden det anticheat-systemet de har nå ikke funker litt en gang. Aner ikke hvorfor de ikke har gjort det fra the get-go.

Grunnen til at man ikkje har det på serversida, vertfall i sanntid, er fordi det blir mykje ekstraarbeid for serveren og gjer alle spelerane veldig avhengig av lav og omtrent tilsvarande latency. Når det er sagt kunne dei hatt sjekker som gikk etter ein kamp a.l.a. VAC for dei mest banale situasjonane som eksempelvis denne flygande bilen. Alt du trenger er et height map. Om bilen nokensinne gikk høgre i y aksen eller bevegde seg raskere langs x aksen enn det fysikkmotoren tillater er det instaban. Tilsvarande sjekker kan kanskje utførast for karakteren din, men der er det jo meir ting du kan gjere på klientsida som dei aldri vil ha anledning til å avdekke på denne måten. Eksempelvis aimbotter, gjennomsiktige vegger og forsterka fotsteg o.l. som aldri involverer sending av data til serveren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 Om bilen nokensinne gikk høgre i y aksen eller bevegde seg raskere langs x aksen enn det fysikkmotoren tillater er det instaban

Den biten vil nok ikke fungere så bra pr dags dato.

 

Er jo "rett som det er" at man har et kjøretøy som plutselig spretter flere hundre meter opp\bortover i lufta sånn helt random :p 

Lenke til kommentar

 

Litt usikker på hva du mener med det?

At de skal ha et eget program som kjører separat fra klienten?

 

Vil det hjelpe noe da? Nå er jeg ikke noen ekspert på feltet, men dersom det var en "enkel" løsning, så ser jeg jo for meg at man hadde hatt dette på plass allerede?

 

Man har jo andre systemer i dag som "Easy Anti Cheat" til andre spill (CS:GO ol), uten at det har løst problemet etter hva jeg har fått med meg.

Mener at de burde ha anticheat-systemet sitt på serversiden istedet for hos klienten (våre PCer). Da blir det vanskeligere å omgå det, og vi slipper disse patchene i det uendelige. De burde ihvertfall prøve det siden det anticheat-systemet de har nå ikke funker litt en gang. Aner ikke hvorfor de ikke har gjort det fra the get-go.

Survarium har dette med BattleEye.

Devs sier det er umulig å jukse siden de har "Anti Cheat Protocol"

Men så har man de som utnytter hull i Windows med patched boot.

Endret av Soles
Lenke til kommentar

 

Pubg? Trodde ungdommen spillte Realm Royale nå? :p

Det er over 100 ganger så mange som spiller Pugb akkurat nå ? Aktive spillere i Realm Royale er omtrent det samme som BF1 og andre mindre populære spill.

Og hvem kaller du ungdom?!

Lenke til kommentar

 

 

Litt usikker på hva du mener med det?

At de skal ha et eget program som kjører separat fra klienten?

 

Vil det hjelpe noe da? Nå er jeg ikke noen ekspert på feltet, men dersom det var en "enkel" løsning, så ser jeg jo for meg at man hadde hatt dette på plass allerede?

 

Man har jo andre systemer i dag som "Easy Anti Cheat" til andre spill (CS:GO ol), uten at det har løst problemet etter hva jeg har fått med meg.

Mener at de burde ha anticheat-systemet sitt på serversiden istedet for hos klienten (våre PCer). Da blir det vanskeligere å omgå det, og vi slipper disse patchene i det uendelige. De burde ihvertfall prøve det siden det anticheat-systemet de har nå ikke funker litt en gang. Aner ikke hvorfor de ikke har gjort det fra the get-go.

Survarium har dette med BattleEye.

Devs sier det er umulig å jukse siden de har "Anti Cheat Protocol"

Men så har man de som utnytter hull i Windows med patched boot.

Hackere var grunnen til at jeg avisntallerte Survarium, så det kan ikke fungere så veldig bra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...