Gå til innhold

Skjøteledning til antennekabel? (Parabol)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Har et spørsmål som er nesten det samme. Denne ledningen som går fra parabolen og inn i Canal Digital-tuneren går ikke lenger enn rett inn vinduet mitt. Vil gjerne forlenge den litt med tanke på fleksibilitet for TV'en. Det er altså den som du må skru inn i dekoderen, ikke vanlig antennekabel. Har lett litt på nettet etter en skjøtedel, er det noen som kan si nøyaktig hvilken jeg trenger av disse?

 

http://www.makromedia.no/login.php?sess=20...&caller=nav

 

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har et spørsmål som er nesten det samme. Denne ledningen som går fra parabolen og inn i Canal Digital-tuneren går ikke lenger enn rett inn vinduet mitt. Vil gjerne forlenge den litt med tanke på fleksibilitet for TV'en. Det er altså den som du må skru inn i dekoderen, ikke vanlig antennekabel. Har lett litt på nettet etter en skjøtedel, er det noen som kan si nøyaktig hvilken jeg trenger av disse?

 

http://www.makromedia.no/login.php?sess=20...&caller=nav

 

Takk for hjelpen :)

 

Du trenger en F dobbel hun skjøtekontakt (KF1838), og en passelig lang kabel med F-han-kontakter i begge ender. Kjøper du i butikk får du dem sikkert til å montere F-kontaktene på kabelen der, handler du på nettet må du passe på å få kontakter som passer til kabelen du velger (RG-59/RG-6). RG6 er den beste, men både pris- og kvalitetsforskjellen er minimal på noen få meter..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...