Gå til innhold

Kombinert vask/tørk maskin?


Anbefalte innlegg

Vurdere å kjøpe oss en Kombinert vask/tørk maskin. De specs som jeg liker best har BARE LG.

 

Som:

  • Kapasitet vask / tørk: 12 / 8 kg
  • Omdreininger: 1600 o/min
  • Direct Drive motor med 10 års garanti

 

MEN hører det er en del problemer med maskinene til LG og at servicen til LG er TOTALT ELENDIGE.

Da stopper det litt opp for meg. Er det slik at LG er så dårlig på service? Hva er deres erfaringer / meninger?

 

Om det er feil, mangler osv på maskinen, skal ikke butikken fikse opp i problemet da? Ihvertfall slik at man ikke står uten maskin?

 

Maskinen som vi ser på koster en del, og da forlanger jeg topp kvalitet ifra produkt og servicen.

LG FH695BDH6N KOMBI VASK/TØRK FH695BDH6N / 556194

https://www.power.no/hvitevarer/vaskemaskin/lg-fh695bdh6n-kombi-vasktoerk/p-556194/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Ofte er det en ekstern bedrift som utfører service og ikke LG selv. Men de kan selvsagt være dårlig med leveringstid på deler osv.

 

Jeg ville vært betenkt med kombimaskin fordi det ofte er svakere vifter og mangel på lo-filter. Mange er svært misfornøyd med kombimaskin.

 

LG er stillegående helt til vannpumpen slår inn - den bråker ulidelig på den som ble kåret til testvinner for et års tid siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...