Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei, jeg husker da jeg var mindre så var jeg stor fan av hits for kids cd'ene. Jeg husker vagt en sang som var på en av cd'ene som jeg syntes var ganske skummel da den startet med helikopterlyder og noen som snakket (tror jeg). Er det noen som husker hvilken sang jeg mener? 

Takk for hjelp :)

 

Organic - Big Brother? :)

Lenke til kommentar

Hei, 
Jeg leter etter en sang jeg hørte for noen år tilbake.
Det eneste jeg husker er ei jente som synger "SMS meg og ring meg nå, MMS meg oh oh."
Tror det var en fyr som rappet/sang i sangen óg.
Er det noen som kan hjelpe?
Har søkt på Google etter strofen, men er bare Gabrielle sin "Rrring meg" som kommer opp...

Håper noen har hørt denne før :D

Lenke til kommentar

Under samesketsjen Anti Stati og Fylkeshætta, er det en som spør hvilken ballade de "joiker". Klarer ikke helt å bli kvitt dette spørsmålet, det må opplagt være en gammel pop-ballade fra 70-80-tallet... 

Sangen begynner ved 2:12. Noen som kjenner den igjen? Virker som publikum kjenner den igjen. 

 

 
Lenke til kommentar

Under samesketsjen Anti Stati og Fylkeshætta, er det en som spør hvilken ballade de "joiker". Klarer ikke helt å bli kvitt dette spørsmålet, det må opplagt være en gammel pop-ballade fra 70-80-tallet... 

Sangen begynner ved 2:12. Noen som kjenner den igjen? Virker som publikum kjenner den igjen. 

 

Kan høres ut som denne. En av OL-sangene fra '92.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...