Gå til innhold

Frister det med mer The Wolf Among Us?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow jeg ligger langt bak, både Walking Dead Season 2, Wolf Among Us og Batman fra Telltale er på lista over spill jeg har men ikke starta på, kansje på tide nå ser jeg, stor fan av dem og spillene men tiden har ikke strukket, får sette inn støtet før det kommer mer >_<

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+192384

Wow jeg ligger langt bak, både Walking Dead Season 2, Wolf Among Us og Batman fra Telltale er på lista over spill jeg har men ikke starta på, kansje på tide nå ser jeg, stor fan av dem og spillene men tiden har ikke strukket, får sette inn støtet før det kommer mer >_

 

Start med Wolf Among Us ;)

Lenke til kommentar

Jeg har vært litt skuffet over at de har prioritert Minecraft og Marvel over en ny sesong med The Wolf Among Us. Spesielt siden The Wolf Among Us var så bra og slutten la opp til mer. Gleder meg til sesong 2.

 

Den nest siste sekvensen i wolf among us der man ble konfrontert med så mange av valgene man tok hadde en merkelig merkelig logikk.

Lenke til kommentar

Jeg har vært litt skuffet over at de har prioritert Minecraft og Marvel over en ny sesong med The Wolf Among Us. Spesielt siden The Wolf Among Us var så bra og slutten la opp til mer. Gleder meg til sesong 2.

 

De sa faktisk at de ikke skulle lage mere wolf among us, men at fansen overtalte dem:) Minecraft selger mye til kidsa så derfor har de satsa på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...