Gå til innhold

The Americans, en diskusjon


Anbefalte innlegg

At de drar inn Paige i ondskapen er moralsk utfordrende. Det viser bare hvilke udyr vi har med å gjøre. Og at to russiske agenter får herje så fritt i USA, er så utenkelig. Så det er lite troverdig. 

Jeg har allerede linket til uttalelser fra folk som vet hva de snakker om, som sier at The Americans faktisk er ganske troverdig (selv om agentene selvfølgelig er mer aktive enn de nok ville vært i virkeligheten). Men du vet vel best.

Til å være så følsom på å få dine egne meninger utfordret er det påfallende hvordan du har nesten halvparten av innleggene i en tråd om en serie du misliker.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Spørsmål: Hvorfor syns du hun spiller elendig?

 

Svar: Fordi hun er så ond.

 

Jea......

Karakteren er ond!!!

Ja det kan eg være enig i. Men hva har det med skuespillerens prestasjon å gjør? Skuespilleren portretterer jo en ond karakter på en måte som får deg til å hate karakteren. Da gjør jo skuespilleren en kjempejobb etter min mening. DRITBRA skuespiller med andre ord.

Herved gir jeg opp. Jeg hater IKKE karakteren , hun er utrolig sympatisk. Men skuespillet er under enhver kritikk. Jenny Skavlan er bedre!

Nå sier du jo mot deg selv..

 

Først så sier du at du ikke liker den ondskapsfulle karakteren, og nå motsatt?

 

Hva er det med skuespillet som gjør det så dårlig?

Lenke til kommentar

Legger man premissene til the Americans til grunn, er det jo mulig at de kunne oppholdt seg i USA med forfalskede papirer, sosialt sikkerhetsnummer., falsk pass, sertifikat, cv osv.

 

Som Isbilen er inne på er de nok vel aktive. En annen ting er at de iløpet av sesongene har gjennomført utrolig mange oppdrag knirkefritt. Om ikke annet burde ytre faktorer ha røpet mer, og selvom kostyme og sminking er godt gjort ville nok flere gjennomskuet det.

 

men så skal vi jo huske på at dette var før mobil og Internettsutbredelse, slik at sporing,registrering og kameraovervåking var på et minimalt nivå sammenlignet med idag.

Endret av maanemann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Legger man premissene til the Americans til grunn, er det jo mulig at de kunne oppholdt seg i USA med forfalskede papirer, sosialt sikkerhetsnummer., falsk pass, sertifikat, cv osv.

 

Som Isbilen er inne på er de nok vel aktive. En annen ting er at de iløpet av sesongene har gjennomført utrolig mange oppdrag knirkefritt. Om ikke annet burde ytre faktorer ha røpet mer, og selvom kostyme og sminking er godt gjort ville nok flere gjennomskuet det.

 

men så skal vi jo huske på at dette var før mobil og Internettsutbredelse, slik at sporing,regisrering og makeraovervåking var på et minimalt nivå sammenlignet med idag.

Annulleringen av ene oppdraget tidlig i serien var jo episk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende;  flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt.

 

I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

 

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Bra avslutning!

 

Særdeles bra serie! :w00t:

 

Kommer høyt opp på listen denne ja..

 

Var helt klart at det skulle bli en "stand off" med Stan.. Gikk som jeg håpet! :)

 

Var litt usikker på hvorvidt de kom til å bli skutt når de kom over grensa.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...