Gå til innhold

Hvilken passordhåndterer bruker du?


Anbefalte innlegg

Kjapt forklart:

Jeg bruker Passwordbox, men de forsvinner snart, og da må jeg bruke Truekey, men Truekey støttes ikke på Vivaldi (nettleser) så jeg må finne meg noe annet.

 

Jeg ønsker derfor å høre hva du bruker, om det støttes på Chromium (via Chrome store-app) og på Android. Og om du synes tjenesten fungerer greit.

 

Forhåpentligvis finnes det noe som fungerer som kan ta over for Paswordbox.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Selv bruker jeg Keepass i sammenheng med Google Drive. På den måten har jeg også tilgang til passordene på mobil og brett. Jeg ser dog etter en litt bedre "moderne" løsning, og tester for øyeblikket ut 1Password, som mange her anbefaler. Jeg har ikke helt kommet til rette, men det ser lovende ut :-)

Lenke til kommentar

Lastpass, minuset er at en må bruke egen nettleser på mobil, men den bruker jeg aldri uansett

3 av mine PCer har tilgang til kontoen og det holder i massevis

Blir det samme som BankID, kun tilgjengelig hjemme

 

Har også startet å bruke penn og papir, da Lastpass ikke funker for alt og jeg må jo uansett huske på lastpass passordet..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Tja, har noen i hodet jeg bruker på alt. Irritasjonen har meldt seg kraftig etter at man oftere og oftere må benytte stor/liten bokstav samt tall. Da må man lage varianter av de jeg hele tiden bruker som ofte ender opp med at man har glemt passordet til ymse steder.

 

Skal man gidde å betale hundrevis av kroner hvert år for disse appsene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...