Gå til innhold

[HTC Titan] Den store tråden om HTC Titan (WP7 Mango)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når kommer denne i butikk?

 

Og hva er de viktigste forskjellene på denne og Sensation XL utenom operativsystemet?

 

Jeg har ikke sett den fysisk i butikk ennå.

Men den har vært tilgjengelig i norske nettbutikk en god stund nå.

 

Sammenligning Titan og Sensation XL

Som du ser så er det ikke meget stor forskjell på disse telefonene.

Xl har Beats det har ikke Titan.

 

Den viktigste forskjellen på de 2 telefonene er uansett operativsystemet.

I min bok så er WP7 ganske overlegent bedre enn android, men det er vel ikke veldig overraskende. :-)

 

Har også fremdeles 7720.

 

Nå har amobil "endelig" kommet med en test av HTC Titan :)

Endret av Thjolnir
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Til dere som har denne. Hvordan er størrelsen? Har ganske store hender, men er den kjip å holde i en hånd? det eneste negative jeg ser er veld at "på"-kanppen er på toppen, noe som er litt kronglete vel? Jeg kan nok ikke vente på Lumia som kommer i januar...

 

Har hatt telefonen i snart 2 måneder, og jeg må si jeg er superfornøyd med telefonen. Nettopp p.g.a. skjermen. Den er absolutt ikke for stor, og kan aldri tenke meg å gå ned i størrelse. Før jeg fikk tak i HTC Titan, hadde jeg en SE Xperia Arc, som forøvrig har en superskjerm - kanskje den optimale størrelsen på mobil. Men 4.7" er luksus. Prøv telefonen hvis du er i tvil - HTC Titan er min aller beste mobil jeg har hatt.

 

Etter å ha kjøpt en HTC Titan, så har min iPad ligget der nesten ubrukt.

 

 

 

Lenke til kommentar

Er meget fornøyd med min Titan (med unntak av da jeg skulle bestille den over telefon og uttalte navnet på engelsk og han karen i andre enden skjønte ingenting - hvorfor skulle noen gidde å bestille en TyTn - LOL!). Har bare hatt den i noen dager nå, men gikk fra en "modda" HTC HD2 med Mango. Jeg syns HD2'en fungerte helt fint (bortsett fra hw feil og batteriforbruk ut fra h***), men da jeg gikk over til Titanen og merket hvor mye smoothere og kjappere alt var så ble det bare fryd og gammen :)

 

En av de få tingene som irriterer meg er at hvis man setter på at epost skal bli lastet ned fortløpende/kontinuerlig så gjelder det 24/7/365. På WinMo 6,5 (og andre OS) kunne man spesifiere Peak Hours, og velge at epost ble pusha til mobilen fra f.eks. 07:00 til 23:00 mandag tom fredag og manuelt utenom. Når man benytter telefonen som vekkeklokke er det utrolig irriterende med mailer som kommer rett før man sovner inn eller før man skal stå opp.

Noen som har noen fine løsninger på problemstillingen min?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Har vært å "prøvetrykket" litt på telefonen i div butikker og ble positivt overasket over hvor kjapp den var i responsen.

Derfor lurer jeg på om noen har erfaringer med telefonen etter at den fylles opp med div kontakter, avtaler, bilder, musikk etc.

Virker mobilen (programvaren) å være like kjapp også etter at du har lastet inn kontakter (flere hundre) og kalenderavtaler (for flere år) etc.?

Eller blir den merkbart påvirket av hvor mye du "laster in" i mobilens outlook.

 

Min HTH TP2 begynner å bli sliten så nå trenger jeg en ny Windows-telefon..

HTC Titan el Radar blir nok min neste mobil nå snart selv om jeg da må klare meg uten det geniale tastaturet som TP2'en har.

Lenke til kommentar

Ville tro at siden skjermen ikke er CBAMOLED/SAMOLED+ trekker den en god del strøm, spesielt med en så stor skjerm?

 

Selv er jeg skeptisk til sortnivået og batteriulempene ved å ikke ha en cb-/samoled+ skjerm.

 

De fleste smarttelefoner må vel nesten lades om natten hver natt, samme om det er AMOLED eller LCD. For meg er det uansett ikke noe problem å ha en fast vane med å lade den om natten. Jeg har enda til gode å høre noen klage veldig mye på skjermen og sortnivået.

Må understreke at jeg ikke har egne erfaringer med HTC Titan enda, da jeg enda ikke har fått den i posten. Ser frem til det! Regner med det er en veldig god følelse å gå over fra BlackBerry til WP7.

Lenke til kommentar

Nå har det vært mye snakk om batterikapasiteten til HTC Titan, og jeg gikk fra SE Xperia Arc og synes batterikapasiteten til HTC Titan er glimrende. Android telefoner er batterisluk, men ingen kan vel slå iPhone sitt batteri - men så har den også en bitte bitte bitte bitte liten skjerm i forhold. Jeg bruker min telefon aktivt, og lader hver annen natt. Tidligere på Android telefoner måtte jeg lade hver natt - konkluderer da med at batterikapasiteten er dobbelt så bra, selv med større skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...