Gå til innhold

VGTV skal vise Counter-Strike-finalen i Telenorligaen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så en kamp på sportskanalen til TV2, å aldri har jeg blitt mer skuffet. Hvis det blir samme opplegget på VGTV så tror jeg ikke en gjennomsnittlig person kommer til å gjøre mye annet enn å bla over kanalen. Dårlig studio, elendig kvalitet på bilde og sending. Ting var tydligvis ikke klart teknisk før sendingen startet heller, da det var problemer med mikrofoner og alt mulig. Lær av de store på Twitch, så blir det kanskje verdt minuttene. Da snakker vi underholdning og engasjement.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg så en kamp på sportskanalen til TV2, å aldri har jeg blitt mer skuffet. Hvis det blir samme opplegget på VGTV så tror jeg ikke en gjennomsnittlig person kommer til å gjøre mye annet enn å bla over kanalen. Dårlig studio, elendig kvalitet på bilde og sending. Ting var tydligvis ikke klart teknisk før sendingen startet heller, da det var problemer med mikrofoner og alt mulig. Lær av de store på Twitch, så blir det kanskje verdt minuttene. Da snakker vi underholdning og engasjement.

Sverige sin tv6 dota sending pleier å være ganske ok også, fulgte litt med under forrige The International.

Lenke til kommentar

Husk at det ikke er TV 2 som har produsert noen av sendingene til Altiboxligaen. De leide inn eksterne og har uttalt at de ikke har vært fornøyde. VGTV vil gjøre alt selv, med kompetansen og erfaringen de har og viser gjennom en rekke produksjoner over mange år.

Lenke til kommentar

Jeg så en kamp på sportskanalen til TV2, å aldri har jeg blitt mer skuffet. Hvis det blir samme opplegget på VGTV så tror jeg ikke en gjennomsnittlig person kommer til å gjøre mye annet enn å bla over kanalen. Dårlig studio, elendig kvalitet på bilde og sending. Ting var tydligvis ikke klart teknisk før sendingen startet heller, da det var problemer med mikrofoner og alt mulig. Lær av de store på Twitch, så blir det kanskje verdt minuttene. Da snakker vi underholdning og engasjement.

 

Det var første sending. Da var det mye som ikke var klart. Om du har sett noen av de sendingene som har vært etter det, har ting blitt langt bedre. De har fått inn ekstra folk, og fått tid til å gå gjennom rutiner osv. Du kan jo titte innom sportskanalen førstkommende lørdag og se hvordan det nå er.

 

 

De leide inn eksterne og har uttalt at de ikke har vært fornøyde.

Hvor har de uttalt dette om jeg kan spørre..?

Det tekniske blir gjort av House of Nerds i Oslo. Alt TV2 gjør er å kringkaste sendingene.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...