Gå til innhold

Lurer du på navnet til en TV-Serie? Spør her da vel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne gikk på TV2 rundt 1998-1999 :

 

Handler om en mann som mister kona/kjæreste, tror hun forsvinner. Han blir jaget av myndighetene og drar rundt i USA på jakt etter svar. Tror han tok bilder av en henrettelse ute jungelen, og det var grunnen til at de var ute etter han. Husker en episode hvor han kommer i kontakt med en nerd som ikke har vært utenfor døra på lenge.

Lenke til kommentar

Så en serie her om dagen på TV norge tror jeg det var. Handlet om et ektepar, sånn sikkert oppi 40 årene med barn etc. Også flytter det inn et ungt og "hipt" kjærestepar ved siden av dem. Det gamle ekteparet gjør derfor masse tull for å virke unge og kule. Noen som vet?

 

Thanks.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er det noen som husker hva programmet helt oppe i høyre hjørnet på dette bildet heter?

 

28738.jpg

 

Kom over det på artige.

 

Husker at det handlet om en gutt som gikk inn på en nedslitt kino, hvor en skummel mann solgte ham billetter og godteri. Godteriet var alltid et eller annet skummelt, som levende biller.

 

Så vidt jeg husker varte disse korte programmene i toppen 5 minutter, og hadde ingen/lite dialog. Det var også lagt på et skummelt lydspor.

 

Elsket det barne-tv-programmet for mange år siden, men jeg har totalt glemt hva det heter.

Lenke til kommentar

Det gikk/går en serie på nrk3. Den handler om to traktorlesber, ho ene er gravid. og så er det en gammel mann i rullestol, tror jeg, som er smmen med en ung gutt. Alle sammen er legomennesker! Noen som vet? smile.gif

 

anyone?

 

Bump bump.

 

Mener tittelen heter noe med "Steve og ----'s Adventure" eller "The Adventures of Steve and ------". Er ikke sikkert det er Steve en gang, men jeg mener det var noe sånt!

 

Er forresten ikke helt sikker på om de var legomennesker, men det var noe i den duren hvert fall. Det er en komiserie. Dør etter å vite navnet!! Det gikk ganske sent på nrk3. Husker jeg så det for en good stund siden (opp mot et år siden).

Endret av Karina Hulesangerhule
Lenke til kommentar

Husker for noen år siden, en serie på tvnorge, iallefall på reklamen til traileren, kom det en monster fisk opp av vannet og gapet over en båt.

Husker også at en gutt fanget enn slik fisk, bare en baby, og tok vare på den i ett eller annet forskningsrom/akvarium til noen han kjente.

 

De dro også ned til fiskene i en ubåt, det vrimlet av fiskene der.

Men kan overhodet ikke huske navnet.

Lenke til kommentar

Husker for noen år siden, en serie på tvnorge, iallefall på reklamen til traileren, kom det en monster fisk opp av vannet og gapet over en båt.

Husker også at en gutt fanget enn slik fisk, bare en baby, og tok vare på den i ett eller annet forskningsrom/akvarium til noen han kjente.

 

De dro også ned til fiskene i en ubåt, det vrimlet av fiskene der.

Men kan overhodet ikke huske navnet.

 

Var dette en dokumentarserie eller en fiksjonell serie?

Lenke til kommentar

Husker for noen år siden, en serie på tvnorge, iallefall på reklamen til traileren, kom det en monster fisk opp av vannet og gapet over en båt.

Husker også at en gutt fanget enn slik fisk, bare en baby, og tok vare på den i ett eller annet forskningsrom/akvarium til noen han kjente.

 

De dro også ned til fiskene i en ubåt, det vrimlet av fiskene der.

Men kan overhodet ikke huske navnet.

 

Var dette en dokumentarserie eller en fiksjonell serie?

 

fiksjonell serie.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...