Gå til innhold

– Windows 8 kjører Xbox 360-spill (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dette skjer, kommer 360 salget til å stupe, og PS3 salget stige til himmels. Hvem vil kjøpe 360, når du kan kjøpe en PC som kjører 360 spill?

Men, kombinasjonen av en PC som kjører 360 spill og en PS3 er veldig fristende;D

 

 

så dum er nok ikke microsoft.

de kommer sikkert til å lansere dette samtidig som de lanserer en ny xbox.

synes dette kan fungere som et bra alternativ etter ny Xbox er kommet.

ellers er det eneste jeg bekymrer meg for piratkopiering å at det kan bli mye enklere hvis du kan laste ned et Xbox spill som kan fungere på pc.

Lenke til kommentar

Dere fikk med dere det med abonnentsavgift? XB360 er så billig i dag at prisen på mange måter bare er symbolsk. Det er abonnentsavgiften de tjener de store pengene på. Ikke at jeg har noe imot Win8 med støtte for spill til XB360. Jeg oppgraderer nok uansett, så få en "gratis" konsoll med på kjøpet gjør meg absoutt ingenting. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Om en kan utnytte den ekstra kraften som er i en pc på xbox spill så vil det her bli utrolig spennende. Jeg vil nesten si at om dette skjer så er det noe av det største som har skjedd i industrien på lenge...det kan bety utrolig mye for Microsoft og vil gjøre det veldig hardt for Sony fremover.

Lenke til kommentar

Spørs om jeg ikke "hopper over" Windows 8 siden Windows 7 fungerer glimrende til mitt bruk.

Og strengt tatt liker jeg ikke å spille spill på PC'n uansett..godkroken i sofaen foran 40" HD-skjermen utkonkurrerer gammel kontorstol+26" monitor med skyhøye nato-kneløft.

 

Da må isåfall PC'n være underholdningssentral og koblet til TV'n, men da må jeg dra tjukke kabler rundt halve leiligheta.

Lenke til kommentar

Absolutt ikke noe å forakte. Men som påpekt tidligere, jeg ser det som svært usannsynlig at dette blir aktuelt før en ny Xbox eventuelt kommer ut. Og da er vel de fleste 360 spillene allerede utdaterte og erstattet av nye oppfølgere på den nye Xbox-en. Så noe marked for nye 360-spill som kan kjøres på PC er vel bare å glemme med det samme.

I så fall blir det nesten litt meningsløst for min del.

 

Hva ytelse og eye-candy angår så er jeg sannelig ikke sikker på om PC kommer til å gjøre det bedre. Spillene er laget for en konsoll med klare begrensninger, da ser jeg ikke helt hvorfor noen ville laget et 360-spill som støtter større oppløsning enn konsollen klarer. Men det er jo mulig jeg tar feil. Men til gjengjeld så vet jeg ikke om en eneste emulator der ute som faktisk får et spill til å se bedre ut på pc, dog er ikke disse laget av maskinvare utvikleren heller.

Endret av Dj_eLmO
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spørs om jeg ikke "hopper over" Windows 8 siden Windows 7 fungerer glimrende til mitt bruk.

Og strengt tatt liker jeg ikke å spille spill på PC'n uansett..godkroken i sofaen foran 40" HD-skjermen utkonkurrerer gammel kontorstol+26" monitor med skyhøye nato-kneløft.

 

Da må isåfall PC'n være underholdningssentral og koblet til TV'n, men da må jeg dra tjukke kabler rundt halve leiligheta.

 

Jeg har plassert PCen på stuebordet og dratt bordet helt inntil sofaen, så jeg kan sitte i sofaen og bruke PCen som vanlig eller slenge meg nedpå med en gamepad. Win-win. ;)

Lenke til kommentar

Betyr det at man kan spille online på tvers av de top mediene?

 

Når det kommer til onlinespilling skal løsningen derimot benytte seg av Windows Live Marketplace slik at PC-spillere skal spille mot PC-spillere. PC-spillere mot konsollspillere antas å skape for mye frustrasjon på grunn av forskjellen i bruk av mus og tastatur opp mot håndkontrollerbruk.

 

Forøvrig er dette bare (ubekreftede)rykter uansett.

 

Spørs om jeg ikke "hopper over" Windows 8 siden Windows 7 fungerer glimrende til mitt bruk.

Og strengt tatt liker jeg ikke å spille spill på PC'n uansett..godkroken i sofaen foran 40" HD-skjermen utkonkurrerer gammel kontorstol+26" monitor med skyhøye nato-kneløft.

 

Da må isåfall PC'n være underholdningssentral og koblet til TV'n, men da må jeg dra tjukke kabler rundt halve leiligheta.

 

Jeg har plassert PCen på stuebordet og dratt bordet helt inntil sofaen, så jeg kan sitte i sofaen og bruke PCen som vanlig eller slenge meg nedpå med en gamepad. Win-win. ;)

Litt lav WAF (Wife Acceptance Factor) kanskje?. ;)

Endret av Dj_eLmO
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...