Gå til innhold

Gjengvold


Anbefalte innlegg

 

 

det ene hang sammen med det andre, jeg er ikke av den typen som gidder sitte i fengsel halve livet eller "ofre meg selv" for noe folk ikke gidder å høre. men til bunns i hva det var jeg observerte ville jeg - og paranoiaen jeg hadde da satt delvis i meg helt til jeg ble kristen og alle brikkene falt på plass.

 

 

Husk at Buddha motsa Jesus som motsa Odin som motsa Krishna.

 

Og husk at du kan leve for alltid fullstendig uten religion.

 

 

Hva så, det er bare en vei ut som er rett, så den påstanden der er jeg fra min erfaring mht det overnaturlige ikke enig i. Dessuten har jeg ikke noe ønske om å leve evig "her".

 

 

Den første setningen der forstår jeg ingenting av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

De voldsutøvende burde heller bli dømt til tvungen psykologisk behandling. Kameraer overalt så man fanger opp deres bevegelser og finner ut hvor dem bor.

 

Fengsel hjelper ikke.

 

Hjelper ikke det heller. De er fryktløs.

 

 

Nuvel. Jeg innsér at integréringen har gått alt for raskt og uten kontroll i Sverige. Jeg må si at den andre hendelsen i videoen var litt vél unødvendig provokativ av politiet. Men jeg skjønner jo at de må inn og vise sin tilstedeværelse også. Det var en litt 50/50 situasjon.

 

Men tilbake til poenget. Jeg tviler STERKT på at noen av disse immigrantene har fått én time hos profesjonell psykolog. Hadde de kunne lære litt om selvbeherskelse, selvledelse, personlig utvikling, som antageligvis aldri har funnet sted, så kanskje de hadde fått en ny følelse av selvrespekt, og vilje til å gjøre noe bra, i stedet for dårlig.

 

Vet jeg smører litt tjukt på, men jeg tror sterkt på at kunnskap om psykologi er den eneste måten å endre personligheter på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...